Logo SWCombine Polska
The Star Wars Combine Banner Exchange
.: MENU :.
:: Główna ::
:: Wstęp ::
:: Archiwum ::
:: Rejestracja ::
:: Pomoc ::
:: Baza ::
:: Frakcje ::
:: FAQ ::
:: Linki ::
:: Forum ::
:: Współpraca ::
:: Księga gości ::
:: Kontakt ::

.: LINKI COMBINE :.
Star Wars Combine
Sim News
GNS
Rules
Forum
NAVCOMP
Galactic Market

.: INFO :.


Ulubione
Dodaj do ulubionych

Startowa
Ustaw jako stronę startową



Aktualizacja:
17 czerwiec 2005


.: Rejestracja :.

1. Multi Accounts

Każdy gracz Combine może posiadać tylko jedną postać. Rejestrowanie kilku postaci, logowanie na konta innych graczy czy przekazywanie postaci innym osobom w celu utworzenia nowej jest zabronione i osoba łamiąca ten zakaz zostanie zbanowana.
Podczas rejestracji nie można podawać darmowych adresów e-mail. Dopuszczalne są konta szkolne, uczelniane, firmowe oraz każdego rodzaju płatne adresy e-mail. W przypadku adresów polskich bywa z tym różnie, gdyż większość portali, która udostępnia darmowe adresy, sprzedaje też płatne konta w tej samej domenie i czasami nie ma możliwości odróżnić obu kont.

Istnieje możliwość wykorzystania jednego komputera do przez kilku graczy, zwana "Multi Accounts". Aby zarejestrować kilka kont na jednym komputerze, należy wysłać na adres multi-accounts@swcombine.com maila zawierającego handle i emaila dla wszystkich kont. Istnieje jedno ograniczenie dotyczące Multi Accounts. Wszystkie takie postacie muszą należeć do jednej frakcji lub jeden albo wszyscy muszą być freelancer, czyli nie należeć do żadnej frakcji.
Każdy gracz zarejestrowany na Multi Accounts może sprawdzić swój status w OOC Profile, jak na poniższej ilustracji:

Multi Accounts


2. Rejestracja

Aby zagrać w Combine potrzebujesz stworzyć najpierw konto i postać, która będzie cię reprezentować w świecie Combine.
Na początek zacznijmy od założenia konta.
Pierwsza strona SW Combine zawiera kilka linków po lewej stronie na górze i pod logo po prawej formularz logowania takiej oto postaci:

logowanie

Przycisk Guest służy do logowania się do Combine jako gość. Jeśli nie masz jeszcze konta powinieneś kliknąć Join.
Na następnej stronie pojawi się umowa licencyjna. Na dole strony znajdują się dwa pola:
I agree with these terms. - zgadzam się z warunkami
I disagree with these terms - nie zgadzam się z warunkami
Aby przejść do następnego kroku rejestracji należy wyrazić zgodę na warunki licencji, a więc zaznaczyć pierwsze pole i nacisną przycisk Proceed.

Na kolejnej stronie pojawi się formularz do wprowadzenia danych o koncie. Wszystkie pozycje oznaczone * są polami wymaganymi i bez ich wypełnienia rejestracja nie będzie możliwa.
  • Desired Handle - jest to jednocześnie nazwa konta jak i nazwa twojej postaci. Kryteria jakie musi spełnić handle opisałem poniżej.
  • Real Life First Name - Twoje imię
  • Real Life date of birth (dd/mm/yyyy) - data Twojego urodzenia urodzenia (dzień/miesiąc/rok)
  • Region - region z którego pochodzisz
  • Gender - płeć: male - mężczyzna, female - kobieta
  • Contact E-mail - adres e-mailowy,na który będą przychodzić maile z Combine.
  • ICQ number - numer ICQ
  • MSN nickname - identyfikator MSN
  • How did you hear about the combine ? - informacja jak dowiedziałeś się o Combine
  • Handle of the member that pushed you to join the Combine (if any)? - wpisujesz tu handle osoby, która namówiła Cię do zapisania do Combine. Możesz tu wpisać mój handle: Mike Dante, jeśli dzięki tej stronie zapisujesz się do Combine
Po wypełnieniu formularza należy kliknąć przycisk proceed. Jeśli wszystkie wpisane informacje będą poprawne dostaniesz informację że możesz się zapoznać z zasadami gry. Teraz zostaje Ci tylko czeka na maila od Combine zawierającego handle i hasło do konta. Zwykle trwa to około 1-1,5 dnia. Jeśli jakieś dane będą niepoprawne, najczęściej chodzi o handle lub o niepoprawny email, to w otrzymanym mailu dostaniesz o tym informacje.

Jeśli otrzymasz e-maila z hasłem należy się zalogować i najlepiej od razu zmienić hasło.

Kolejnym krokiem jest stworzenie postaci.

    Tworzenie postaci składa się z czterech kroków:
  1. Wybór własnego handle (dokonane podczas rejestracji konta)
  2. Wybór rasy dla postaci
  3. Wybór ważności grup umiejętności "Skill Groups"
  4. Rozdział punktów umiejętności "Skill Points"
2.1. Wybór własnego handle


Handle musi składać się dwu członów: imienia i nazwiska oddzielonych spacją. Handle musi też spełniać następujące kryteria:
  • Człony muszą zaczynać się dużą literą
    Zakazane: luke Night, peter skywalker
    Dozwolone: Luke Night, Peter Skywalker

  • Nie można używać żadnych rang, tytułów ani słów Jedi, Sith, Darth
    Zakazane: "Darth", "Sir","Dr", "Admiral", "Princess", "Jedi" ...

  • Nie można używać imion i nazwisk bohaterów SW
    Zakazane: Luke Skywalker, Mara Jade, Han Solo...

    Można jednak łączyć imię czy nazwisko bohaterów z innymi imionami lub nazwiskami
    Dozwolone: Luke Night, Frank Solo

  • Nie wolno umieszczać znaków specjalnych ani liczb
    Zakazane: " $ % = / * _ + .0 1 2 ... 9 i inne
    Dozwolone: Spacja i "-" np:

  • Zakazane są wszystkie wyrazy które nie brzmią jak imienia
    Zakazane: "Aaaaaaa", "Killer X"

  • Nie można używać handle, które bardzo przypominają handle innych graczy
    Zakazane:Horly Cyan, Jessi James, Vodo Bonnias, Toggan Jano, Roy Starkiler

2.2.Wybór rasy


Radzę nie wybierać rasy tylko dlatego, że ładnie wygląda na obrazku. Przed wyborem należy zastanowić się nad tym co zamierzamy robić w Combine i wybrać rasę najbardziej odpowiednią do danego zawodu. Każda z ras ma wady i zalety a rasy nie można zmienić.
Tutaj znajduje się spis wszystkich ras dostępnych w Combine.

2.3.Wybór grup umiejętności "Skill Groups"


Istnieje 5 grup "Skill Groups". W tabelce znajdują się one wraz z podległymi im umiejętnościami

GeneralScienceSocialSpaceGround
StrengthR&D-ShipsR&D-MedicalFighter/Freighter PilotingVehicle-Barge Piloting
DexterityR&D-WeaponsR&D-ItemsFighter/Freighter CombatVehicle-Barge Ground Combat
VigorR&D-FacilitiesMedical TreatmentFighter/Freighter Air CombatSpeeder Piloting
SpeedR&D-Computer droidsDiplomacyCapital Ship PilotingSpeeder Ground Combat
PerceptionR&D-VehiclesTradingCapital Ship Space CombatSpeeder Air Combat
Projectile WeaponsRepairing-ShipsTheft/DeceitCapital Ship Air CombatTargeting
Heavy Projectile WeaponsRepairing-VehiclesLeadershipTargetingGround Command
Non Projectile WeaponsRepairing-FacilitiesStealthSpace CommandAir Command
ThrowsRepairing-Computer droids Air CommandGround Tactics
DodgeComputer Operations Naval TacticsHeavy Weapons/Artillery


Opis wszystkich dostępnych umiejętności znajduje się tutaj.

Po utworzeniu postaci masz określoną liczbę punktów "Skill Points" do rozdysponowania pomiędzy poszczególne grupy, w zależności od wybranej kolejności:

1: 14 pkt
2: 10 pkt
3: 8   pkt
4: 6   pkt
5: 4   pkt


2.4.Rozdział punktów umiejętności "Skill Points"


Każda z umiejętności posiada 6 poziomów od 0-5. Pomiędzy umiejętności w grupie możesz rozdysponować punkty "Skill Points", co powoduje wzrost poziomu danej umiejętności. Poszczególne poziomy kosztuję następującą liczbę punktów:
Poziom 0: 0 pkt
Poziom 1: 1 pkt
Poziom 2: 2 pkt
Poziom 3: 4 pkt
Poziom 4: 8 pkt
Poziom 5: 15 pkt

Większość ras posiada bonusy do niektórych umiejętności. W takim przypadku odejmujemy od liczby danego poziomu ten bonus. Na przykład Corellianie mają bonus 1 dla Starfighter-Freighter Space Combat i tabela kosztów wygląda następująco:
Poziom 1: 0 pkt
Poziom 2: 1 pkt
Poziom 3: 3 pkt
Poziom 4: 7 pkt
Poziom 5: 14 pkt

Po tych wszystkich zabiegach masz już gotową postać i możesz zacząć grę.
Opracował DantE
.: GALACTIC TIME :.


.: BUTTONY :.

Sklep z grami, gry rpg, karcianki, gry planszowe, bitewne i figurkowe



Najlepsza polska strona o Star Wars

Bastion - Polskich Fanów Star Wars

Star Wars: The Outer Rim

Holonet.pl

JEDI COUNCIL - FAN FORCE POLAND

Copyright © 2004 DantE All rights reserved - Wszystkie prawa zastrzeżone!