Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
"Republic Objective rush by Patataj5000"
Autor Wiadomość
patataj5000


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 117
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-05-26, 00:38   "Republic Objective rush by Patataj5000"

"Republic Objective rush by Patataj5000" to taktyka polegająca na zniszczeniu przeciwnika w 5 tur. Podstawowymi zasadami tej taktyki są:

1. Trzeba posiadać republike :)

2. Dużo preventów

3. Trzeba rozpocząć gre ( inaczej moze sie przeciągnąć do 6 tur :))

4. LuCk :)

Opracowałem do tej taktyki talie składającą się z:

Commony:

3x Scoundrel's luck
3x Hard Turn
3x Maintenance Droid

Uncommony:

3x Lock it down
3x Nein Nunb
3x No such thing as luck
3x Computer Access

Rare:

3x C3PO 088 z BC
3x R2D2 101 z BC
ewentualnie 3x Assasin Droid ( w razie Accetable Loss'ów )

Objective:

3x Rebel Base
Geonosis droid factory
Jedi Temple
Aala Secura
Cloud City

A teraz stateczki i groundy :

Commony:

3x Gold Squadron *
3x Squad Seven **
Squad three **

Uc:

Ki- adi mundi czołg :) **
Mace windu czołg :) **
2x Squad seven ***

R:

Obi-Wan interceptor **
Anakin interceptor **
Stass allie's w stateczku z o66 :) **
3x 21st nova corps *


To powinno wystarczyć :)

Przed turą:

W rezerwach wystawia się:

2x Gold squadron *
3x squad three **
Squad seven **

Reszta jak łatwo się domyślić idzie do domowej

1 Tura

Na początek wystawiamy objective jezeli są, jeżeli nie to olewka

Później do spornej wysyłamy Obi wana, 212 batalion i Mace windu

reszta czeka w domowej w razie co, dwa squady seven *** czekają w domowej w razie ataku czegoś co chce nas "zabić", mało to prawdopodobne ale lepiej być gotowym

2 Tura

Statki wysłane wcześniej do spornej wlatują do domowej przeciwnika, prooponuje w międzyczasie pozbyć się z ręki kart objective, i liczyć na dużą liczbe preventów na ręku.

2 Tura oponenta
Przeciwnik napewno nas zaatakuje ( w innym wypadku jest głupcem, ponieważ w jego home zonie są 2 jednostki które mają +4 ataku na objectivy :) )

Zwykle przydziela wszystko co silne do wszystkich jednostek, karty zmiejszające dmg [preventy] powinny więc być grane rozważnie, czyli tak aby preventować dmg akurat tyle ile trzeba :). W przypadku kiedy nie ma preventów na ręku, trzeba ładować w defensa i czekać aż dojdą przewijając ręke ( czyli grać np. karty z symbolem droida na nova corps, i licząc na to że miast tej karty dojdzie prevent)

Tura 3-5

Trzeba wystawić Rebel Base ( najlepiej 3 :)) i niszczyć objective przeciwnika, najlepiej niszczyć te które:

1. Dają małą ilość jednostek z rezerw
2. Mają mało defa
3. Dają jakiegoś konkretnego abilita czyli np. Death Star trench co daje +1 do ataku dla szturmowców

W międzyczasie trzeba się bronić ładująć w def i preventować, jeżeli wszystko pójdzie ok, gra wygrana w 5 tur.

Ewentualne tur 6 i w góre

W przypadku kiedy 1 atak padnie przechodzimy do plau B czyli "Panick Rush'a" taktyka polega na leceniu wszystkim co ma dużo defa i symbol robota do domowej przeciwnika. Na początku najlepiej Anakinem, Stass i kolejnym nova corpsem, ale trzeba się liczyć wtedy już z problemami w spornej strefie ( oczywiśćie w naszej domowej dalej zostają dwie siódemki ***, w razie co :) )

Ale zwykle do panick rusha nie dochodzi bo przeciwnika nie ma.

W taktyce nie uwzględniam jednostek ze znaczkiem Armor, ponieważ albo mają słaby atak albo za dużo gwiazdek przez co nie można zręcznie lecieć

Taktyka jest w fazie testowej, czekam na opinie forumowiczów

Pewnie popełniłem z 500 błędów ortograficznych, ale olewka :P

To jest moja taktyka i zastrzegam sobie od niej prawo ( co nie znaczy że nie można nią grać). Generalnie zastrzegam sobie prawo do tego, co by ktoś inny nie mówił że jaki on to nie jest "uber" bo ją wymyślił :)
Ostatnio zmieniony przez NaVaR 2008-05-26, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 22
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-26, 13:39   

Fajna taktyka i akurat na republike :)
Wadą jest to, że rebel base ma tylko 9 defa.
Ja chciałem od niedawna miec podobną (ale nie tak dokładnie opisaną), ale niestety nie mam większości stateczków i kart, a kasy mało.
To co poszukuje można znaleźdź na stronie w moim podpisie.
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
uzi43 


Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 113
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-05-26, 14:59   

No ja musza tez sobie jaka taktyke opracowac, bo tej twojej Patataj mam dosc :-P
_________________
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 78
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2008-05-26, 18:38   

Gdy grasz jedną taktyką to przeciwnicy zastosują kontr taktykę i Ciebie pokonają. Poza tym taka gra szybko się nudzi obu stronom rozgrywki...
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
patataj5000


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 117
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-05-26, 19:42   

TO taktyka jedna z wielu :), ale narazie mam pod nią armie i karty
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 28
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-05-27, 00:15   

Znalazłem już 1 , właściwie 2 słabe pkt. Jeżeli uda mi się je jakoś załatać, to Ci dam na priv znać. A na razie Szaaaa
_________________
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 24
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-23, 20:33   

Pytanko do Mistrzow: Na jakiej ikonie najlepiej ukladac deck :?:
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
patataj5000


Wiek: 27
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 117
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-06-24, 00:55   

zależy jaką fraksdcją grasz tzn Republika i Rebelia to na Astromecha, imperium to na stormtroopera, a federacja na troopera i droida
_________________
Patataj... Patataj... hen, hen daleko, za nieosiągalne stepy, gnam, gnam, ciufcią pornego, ku kresowi końca, ku zachodowi słońca...
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 24
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-24, 11:23   

Raczej republika... i gralem raz na astromechu...niezly. Ale z tego co mowisz wnioskuje ze nie oplaca sie wystawiac duzych okretow liniowych :-/ np. Integrity
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
kosssa4 


Wiek: 22
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-24, 13:20   

Raczej się nie opłaca, ja z armii wszystkie takie wyrzuciłem :)
Ale każdy gra inaczej, ja ich nie lubie :-)
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 24
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-24, 13:39   

Choc z drugiej strony zasada Carrier jest oplacalna ;-)
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Morthal 


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 137
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-06-24, 15:02   

Z tego co widać, prawie żadne decki nie stosują jednostek za 4-5 gwiazdek. Czasami jakaś jedna jednostka się zdarzy. Po prostu maleństwa mają większy potencjał :)
 
 
 
kosssa4 


Wiek: 22
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 495
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-24, 16:00   

Czasami jakiś duży lider się przyda, ale bardzo rzadko... a carrier wcale tak wiele nie daje.
Bardziej się opłaca w 2 turach przejść 5 jednogwiazdkowymi jednostkami do strefy domowej przeciwnika, niż wchodzić jakimś kolosem w 2 tury i kolejną zmarnować na branie 2 gwiazdek....
Lepiej mieć 5 jednostek w 2 turach niż 3 jednostki w 3 turach... :-)
I dużym minusem 4-5 * jednostek jest mały atak...
_________________
"Z logicznego pt. widzenia wygrać YoBuckiem (w tak słabej odsłonie) mistrzostwa kraju podczas gdy przeciwnicy mieli najlepsze składy tej gry; jest nie-moż-li-we! :-) "
Tsavong Lah
 
 
 
Tsavong Lah 


Wiek: 24
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 1168
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-25, 09:45   

Ale i tak lepiej z mysliwcami zeby wykonac wiecej atakow a nie jeden za olbrzymi Damage...
_________________
Only God can judge me.

Sobota - Tańcz Głupia
 
 
Tassadar 

Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Nakło
Wysłany: 2008-06-25, 10:04   

Fakt Faktem carriery destroyery itp są bardoz duze i mają mały ataka ale dobre są jako blokada home zone :] no i jak juz sobie rafi taki carrier to.....
_________________
En Taro Adun
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14