Wysłany: 2009-07-18, 14:06 Taktyka na Grand Mastera Luka Skywalkera
Dzisiaj przyszło mi się mierzyć z tym właśnie Lukiem. Moja przegrana zaowocowała milionami różnych sposobów jakim składem można by go skutecznie pokonać. Niestety wciąż nie mogę znaleść nic specjalnego. Jeśli macie na to jakieś ciekawe pomysły to możecie się nimi podzielić.
Wiek: 25 Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 881 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-18, 14:30
Crack Gunner a dokładniej AT-ST/Blizzard Scout 1 + Elite AT-AT driver i nie może być w ten sposób blokowany (ten nasz mounted weapon ;p)
Boba BH i dezintegracja xD
Rex, Dash Rendar RS itp coś co strzela dużo razy w jednej turzy, GMLS może odbić maks dwa strzały ;p. O albo Candeours Ordo z mandalorian captainem i qourtermasterem czy jak sie on tam zwie ;p
Możesz spróbwać go gripować vaderem unleashdem do tego pachołki typu Disciple of Ragnos i wyczerpać mu moc na force defense xD
Może Jar Jar xD ? I przekierowywać ataki xD ?
Może dyplomaci a z tyłu Luke Hoth Pilot + uczeń vadera i pushować.
Edit: wiem !! Cade Skywalker, BH , Grand Master odbija tylko dwa strzały mało tego splash xD
ps. Yuzhanie sie nie sprawdzą ;p grałem już tak z kumplem na 200.
Po dłuższym namyśle znalazłem parę sposobów przeciwko niemu (sobie ):
- Stary dobry Nom Bomb squad - ośmiu wybuchających Advance Scoutów, albo Granów i już po Luku. Albo wariant z Keldorami - wybuchają czterej i już 160 damage.
- Jak już ktoś napisał - YV Jedi Hunter. Możemy zadać każdym 2x 40 Damage, bierzemy takich sześciu i po sprawie.
- Za Gripować i za Lightingować Luka. Przyda się Vader Unleshead, sporo Displace of Ragnos i Impek na tronie.
Generalnie łatwiej jest go wystrzelać niż wybić w walce wręcz. Najlepiej jak jest dużo strzelających z wieloma atakami. No i zdecydowanie łatwiej jest jak już się wybije wszystkie "przystawki",(Leia, Kyle CI, Cade), tylko że one też potrafią walczyć i zdejmować figurki :P
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Wiek: 25 Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 881 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-18, 14:50
MiKaj napisał/a:
- Jak już ktoś napisał - YV Jedi Hunter. Możemy zadać każdym 2x 40 Damage, bierzemy takich sześciu i po sprawie.
Grałeś tak ? Ja grałem i wiem, GMLS w połączeniu z Leią skywalker i Cadem padawanem jest prawie że nieśmiertelny. Co go Yuzhanie nawalają to sami obrywają. Co prawda wygrałem tą gre ale przeciwnik zapomniał ze mógł przerzucic esence of life z mocy. Jakby wtedy Luke przeżył to bym na 100 % przegrał. (zgineło by wtedy ok 2-3 YV JH.
Tak sie składa Ze glms to jedna z najlepszych opcji na yuuzhan ;p oprócz niezłych strzelców typu Boba Fett, Mercenary
Jeśli przeciwnik ma w składzie też cade i leie to najpierw ich rozwal (najpierw cade, bo sam sie nie może ratować a potem leie bo kazdy GMLS ma przerzuty za darmo)
Grałeś tak ? Ja grałem i wiem, GMLS w połączeniu z Leią skywalker i Cadem padawanem jest prawie że nieśmiertelny. Co go Yuzhanie nawalają to sami obrywają
Nie grałem, ale nadal uważam, że jakby się to dobrze rozegrało (i wcześniej wybiło Leie) to przy odrobinie szczęścia (wygrana decydująca inicjatywa) 5x YV JH by sobie poradziło z GMLS. Mamy wtedy w dwie rundy 20x 40 Damage ( ), Luke nie odbije wszystkich ataków, a wystarczy że wejdą cztery... Pamiętej że GMLS nie może przeżucać Djem So (force immunity), poza tym YV mają zbroje na 6 i 70 HP, więc tak szybko nie giną.
Ale chyba najbardziej uniwersalną metodą są strzelacy z wieloma atakami, no ale 27 Defa na coverze nie tak łatwo nie trafić.
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Wiek: 27 Dołączył: 13 Lip 2008 Posty: 873 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-18, 16:45
Boba Mercenary także się świetnie sprawdza(wybija Cade'a nie dostając ognia zwrotnego).
A co do typowego builda na GMLSie to wygląda on tak(nie zakładamy grywalnego GMLSa na 150ptk):GMLS,Leia,Cade,Jaś(D.), Lobot, Gran Raider/Mouse Droid.
Są jakieś inne sugestie dotyczące budowy squadu opartego na GMLSie?
_________________ You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
Faktycznie brak overrida, to spory problem, ale te składy robiłem na turnieje na których gramy na mapce z RotSa, a tam brak override właściwie nie przeszkadza. A świniaka można wsadzić zamiast mousa.
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
Wiek: 27 Dołączył: 13 Lip 2008 Posty: 873 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-19, 20:49
Ja was nie rozkminiam... Nie macie tam innych map? Na 200ptk stuprocentowo ta mapka jest zbanowana przez DCI. Chyba tylko na 100ptk można na niej grać... Przecież ona jest totalnie niezbalansowana...
_________________ You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
szczerze ? uważam ten temat za bezsensowny, bo zostanie on zamknięty, nawet jeśli teraz jest dyskusja INTELIGENTNA to potem się zrobi temat: Jak najskuteczniej zadać 160 dam. tak jak było w 'taktyka na chameleon droida'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach