Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to był wam aż tak potrzebny dodatek?
Autor Wiadomość
Lord Nekhrantus 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 125
Skąd: Jaworze
Wysłany: 2009-04-14, 20:15   

Cytat:
Lord Nekhrantus napisał/a:
Star Corps,


przepraszam ale starcopsi wyglądają jak by troche wypili i sie nie trzymali drogi ... xD
a z Heavimi sie zgodze, wyglądają super ;)


No masz trochę racji. Są fajnie zrobieni (Star Corpsi oczywiście), ale pozę mają niesamowicie idiotyczną. Wychylają się, czy idą prosto a strzelają w lewo? Moim zdaniem zmasakrowali także ARC Snipera. Snajper bez snajperki? Niezły pomysł. Plusem jednak okazał się Galactic Marine. Nie za bardzo, ale trochę jednak groźny :-)
_________________
Booker T. Jones, you're the boss!
 
 
 
Voodoo Child 


Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-04-14, 20:20   

Rogal napisał/a:
to był fajny dodatek bo za 15 zł można było mieć całkiem dobrą R lub VR fajnie gdyby coś takiego powtórzyli np z republiką i separatystami :D


Dokładnie. Nie tylko SWM na Imperium i Rebelii się opiera. Jakby zrobili taki mini-booster z Separatystami i Republiką to wziąłbym kilka odrazu.
Ale żeby nie stopować to na 5 boosterów (z czego 3 moje) trafiły się 2xR (mnie R2-D2 a koledze Mara Jade) a reszta to same C i UC. Sądzę że nie warto go kupować choć z drugiej strony można trafić Bobe czy Hana którzy są obecnie dosyć drodzy a dostać ich po przystępnej cenie jest rzeczą prawie niemożliwą.
Czekam na takie coś z Sepkami i Republiką bo obecnie brakuje tych genialnych figurek z CSa a RotSa przestali właśnie produkować ;/
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-14, 20:23   

Ja bym się wkurzył, jakby przedrukowali np. Aurre Sing, Maula,Dooku albo Sidiousa...
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
durge 


Wiek: 26
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-14, 20:26   

Dlaczego? Ja właśnie też chciałbym żeby wyszło coś takiedo do Republiki i Sepków. Większość genialnych figurek z CS'a jest prawie niedostępnych ,a są bardzo przydatne więc fajnie by było jakby zrobili ich reprinty w takim boosterku.
_________________
Na sprzedaż wszystkie figsy które posiadam ,cała kolekcja http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=1089. Życzę miłych zakupów ;)
 
 
Exar-Kuna 
Mistrz PL SWM 09'


Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 873
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-14, 20:29   

Właśnie dlatego nie chciałbym, aby do tego doszło.Jak to wcześniej Hackeradyn powiedzieł, nie z tego powodu zainwestowałem w owe figurki tyle kasy, aby teraz straciły one na wartości...
_________________
You can't defeat us all
Of course I can!
-General Grievous
 
 
 
Voodoo Child 


Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-04-14, 20:34   

Z jednej strony to źle bo ludzie którzy zapłacili za te figurki sporo kasy i też bym się na ich miejscu wkurzył ale z drugiej strony jak wszyło R&I to np. Boba Fett wcale nie był tańszy (cały czas cena idzie w górę). Ja zacząłem minisy zbierać praktycznie dopiero w tym roku i taki mini-booster by mi się strasznie przydał. Nawet nie chodzi o R czy VR ale o te genialne C i UC z CSa które moim zdaniem mają najlepsze 'skille' (patrz. np. Battle Droid Officer).
_________________
Szukam Exara Kuna a mam Dartha Bane'a...
 
 
hackeradyn 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 442
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-04-14, 22:58   

Voodoo Child,

Cytat:
Boba Fett wcale nie był tańszy


Nieco tanszy bylby na pewno. A to z tego powodu, ze byloby ich wiecej na rynku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13