Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy turniej - nowa liga

Jakie powinno być wpisowe na turniej?
5 zł
33%
 33%  [ 4 ]
7 zl
25%
 25%  [ 3 ]
10 zł
41%
 41%  [ 5 ]
Głosowań: 12
Wszystkich Głosów: 12

Autor Wiadomość
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 25
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-04, 21:32   

nie mogę ponieważ, mam zbiórki harcerskie co dwa tygodnie w piątki o 17. a jak chcesz to ci przy najbliższej okazji dam jedną książkę z zasadami.
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
darth wurst 


Wiek: 25
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-04, 21:35   

dzięki będe wdzięczny. Czyli będziesz w ten piątek?
_________________
Come to the dark side... We have cookies!
 
 
 
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 25
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-04, 21:41   

postaram sie,
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-05, 09:37   

Wpisowe jak do tej pory było podwajane i zależało od liczby graczy. Przy dobrej frekwencji braliśmy po 2-3 boostery. A jeśli będzie stałe wpisowe (przykładowo 5 zł) i na turniej przyjdą 4 osoby, to za 20 zł figurek nie dostaniecie...
_________________
minisy? -> żal...
 
 
darth wurst 


Wiek: 25
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-05, 09:42   

po prostu prosze o odanie głosu w ankiecie. to pomoze :)
_________________
Come to the dark side... We have cookies!
 
 
 
NaVaR 
Moderator
Tytuł książki



Allegro nick: navarski
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1253
Skąd: 52°21'N 21°14'E
Wysłany: 2009-04-05, 13:47   

darth wurst: tłumaczenie zasad jest do ściągnięcia (linka poszukaj na forum), w dodatku na stronie Wizadrów można ściągnąć w postaci elektronicznej (plik PDF) podręcznik zasad.
_________________
NaVaR

| navar (at) sith.pl | #GG: 2694679 | NaVaR's Collection | NaVaR's Mini-Shop | NaVaR's Squads
RS:28/60 (54) | CS:6/60 (7) | RotS:10/60 (10) | UH:22/60 (33) | AT-AT:0/1 | AoE:4/4 (5) | CotF:28/60 (44)
BH:19/60 (23) | A&E:9/60 (13) | TFU:8/60 (12) | BoH:0/17 | LotF:22/60 (25) | KotOR:9/60 (13) | TCW:0/40
Galactic Empire: 118 (10) | Sith: 29 | Mandalorian: 17 | Fringe: 62 | YV: 1
Razem: 165/762 (239) - 22%
 
 
 
darth wurst 


Wiek: 25
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-07, 19:46   

UWAGA!!! Okazało się, że aby była szansa na podwojone wpisowe musi być conajmniej 10 osób regularnie chodzących na turnieje. Wtedy Pawkens będzie się starał o "wysępienie" tego podwojenia od firmy. To tyle.

A i w ten piątek tj. 10.04 turniej jest :)
_________________
Come to the dark side... We have cookies!
 
 
 
Darth Wojtasza 


Allegro nick: wojtaszal
Wiek: 22
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 882
Skąd: wrocław
Wysłany: 2009-04-08, 17:58   

Taaaa... i może jeszcze kogoś krzyżować będziemy :-P A tak do rzeczy nie wiem czy mogę przyjść w piątek... :cry:
_________________
Spokój to kłamstwo.
Jest tylko pasja.
Dzięki pasji osiągam siłę.
Dzięki sile osiągam potęgę
Dzięki potędze osiągam zwycięstwo.
Dzięki zwycięstwu zrywam łańcuchy.
 
 
darth wurst 


Wiek: 25
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-10, 18:19   

Brawooooo dal wrocka. nikogo nie było ...
_________________
Come to the dark side... We have cookies!
 
 
 
Raquel 
Sith Lord


Wiek: 29
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1474
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-04-10, 20:37   

Wiesz jest Wielki tydzień i niektórzy - nie wiem czy wszyscy uczestniczyli w liturgii wielkiego piątku ;) inni wyjechali na święta itd itd - organizowanie turniejów w takim terminie jest ryzykowne :P
_________________
 
 
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-10, 21:09   

darth wurst napisał/a:
Brawooooo dal wrocka. nikogo nie było ...


A czego Ty się spodziewałeś? Że nagle ludzie zaczną przychodzić do pracowni? U nas naprawdę nie ma za bardzo na co liczyć, bardzo rzadko przychodzi odpowiednia ilość graczy. A nic nie wskazuje na to, by w najbliższym coś się czasie zmieniło.

pozdro
_________________
minisy? -> żal...
 
 
darth wurst 


Wiek: 25
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-11, 10:22   

wiem... moze za tydzien cos bedzie;d
_________________
Come to the dark side... We have cookies!
 
 
 
Sinus 
Bounty Hunter


Wiek: 25
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 572
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-11, 17:16   

hmm... darth wurst, może skoro sfan nam robi łaske z podwajanym wpisowym t lepiej dogadać sie z bardem który ZAWSZE podwaja wpisowe?
_________________
May the Force be with You!!!

,,Now release your anger." Darth Vader

http://demotywatory.pl/915/BOBA-FETT

Moj sklepik: http://www.dante.xon.pl/s...c.php?p=285#285
Pozdro Gość
 
 
 
darth wurst 


Wiek: 25
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 76
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-12, 17:31   

jesli sie uda zrobic turneij w jakis rozsadny dzien to jak dla mnie nie ma problemu.
_________________
Come to the dark side... We have cookies!
 
 
 
Luke Skywalker 
Minisy to sól


Wiek: 27
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-12, 20:44   

To lepsze wyjście, ale tak czy siak dalej podstawowym problemem jest brak osób grających ;-)
_________________
minisy? -> żal...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14