Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
PocketModel - zasady dla 1 gracza
Autor Wiadomość
Lekt


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Poznań / Koradio
Wysłany: 2014-05-23, 16:34   PocketModel - zasady dla 1 gracza

Witajcie drodzy Forumowicze,

Być może narażam się na lincz i bluzgi, że usiłuję tutaj reanimować dawno już zjedzonego przez robale trupa, ale muszę zasięgnąć opinii Graczy, którzy Pockety lubią :)
Mała dygresja - dlaczego? - otóż po przeprowadzce układałem na nowo swoje starwarsowe zbiory i zdałem sobie sprawę, że trzy metalowe boxy wypełnione figurkami oraz kilka opasłych pudełek na karty kurzą się bez sensu od bardzo długiego czasu.
Swego czasu strasznie się jarałem Pocketami, dużo grałem, lecz teraz (czyt. ileś lat później) nie ma z kim grać.
I tak dochodzimy do sedna sprawy. Poświęciłem kilka ładnych godzin na przekopanie Intenretu w poszukiwaniu jakieś podpowiedzi, zarysu, namiastki zasad na grę solo.
Przewertowałem instrukcję, fora, znów instrukcję, karty i doszedłem do wniosku, iż zanim wrzucę roboczy konspekt zastukam tutaj.

Drodzy Pockoetowcy co myślicie o grze solo? Więcej * dla wroga i atak na jego bazę, z jednoczesnym przymusowym atakiem wrogich jednostek co rundę na zasadzie - najsilniejsza jed. atakuje naszą najsłabszą w środkowej strefie.
Problem mam jeszcze z określeniem ruchu jed. wroga, który będzie nam usiłował uprzykrzyć życie. Dodam tylko czym spieszno, iż gram wyłącznie składami tematycznymi - Imperialce, Rebelia itd.

Czekam na burzę! :)
Pozdrawiam,
Lekt
_________________
'What the Sith want, they take' - Darth Bane
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 20
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2014-05-24, 22:52   

Powiem Ci, że ja dostałem mały zestawik i gra jakoś mnie nie porwała. Zasad już nie pamiętam nawet. :) A teraz figurki czekają na kupca. Jako coś to priv, za bezcen sprzedam.

A co do tych zasad, to mogę pomóc jeśli trzeba, ale wątpię, żeby coś z tego było :)
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
Lekt


Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Poznań / Koradio
Wysłany: 2014-06-03, 12:29   

Witam,

Generalnie postanowiłem potraktować grę solo jako szturm na wrogą bezę.
Utworzyć oddzielną talię celów - 10 kart, a dana partia polegałaby na zniszczeniu ich określonej liczby np. 3 lub 5-6.
Gracz-bot miałby do dyspozycji większą liczbę * do wystawienia na jednostki, naziemne strzegą bazy, a latające orbitują w strefie przejściowej.
Podczas walki karty u bota dobierałbym tak, że losowo ciągnę 3 z czego wybieram zawsze najkorzystniejszą dla danej jednostki, a pozostałe dwie umieszczam na spodzie talii.

Największy problem mam z ruchem bota, gdyż albo pozostaje on w strefie przejściowej i tylko się broni, co zdecydowanie zaburzy rozgrywkę, mimo przewagi jednostek, choć atakowany wróg odpowiada kontratakiem więc nasze siły również będą topnieć.

Generalnie w wariancie solo optuję wyłącznie za tematycznymi składami Pocketów, czyli Imperialni biją się z Rebeliantami itd.

Rozwiązanie sprawy ruchu bota i ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy jego ataku na nasze jednostki, pozwoli mi całkowicie rozwiać wątpliwości, iż w PocketModel da się grać solo :)
_________________
'What the Sith want, they take' - Darth Bane
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12