Wysłany: 2010-02-06, 23:49 Wasze własne Scenariusze
Nie znalazłem nic podobnego na forum więc pomyślałem że każdy bardziej kreatywny forumowicz mógłby zamieścic tutaj swój własny scenariusz do gry star wars miniatures .
Porwanie senatora Baila Organy.
Cad Bane został wynajęty aby porwać senatora Baila Organę i przetransportować go na planetę Teth , Specjalna grupa uderzeniowa złożona z klonów i jedi, wyrusza aby uratować senatora z alderaanu i pojmać łowcę nagród Cad Bane'a.
Warunki specjalne scenariusza :
REPUBLIKA
Pojmać Cad bane'a (łowca nagród zostaje złapany kiedy zostanie ogłuszony za pomocą
umiejętności Jolt,electrostaff,EMP grenades i podejdzie do niego wroga (jemu) postać ,oraz dojdzie z nim w miejsce w którym startowała .
SEPARATYŚCI
Pojmać jednego z Jedi ogłuszając go i robiąc to samo co republika z Cad Bane'm
Składy:
REPUBLIKA 200
General Skywalker 47 GaW
Obi-wan-kenobi,jedi master 42 ROTS
Elite clone trooper grenadier x6 66 CW
Captain Rex 33 CW
SEPARATYŚCI 199
Cad Bane 54 GaW
Chameleon droid 26 CW
IG-100 magnaguard x4 64 CW
Heavy super battle droid x2 28 CW
Techno union warrior 13
Grać należy na mapie Teth monastery z map packa z asaji ventress
Republika zaczyna w audience hall
Separatyści w entrance hall
Bail organa jest przetrzymywany w celi
Specjalne zasady scenariusza
gracz separatystółw wybiera celę w której przetrzymywany jest bail organa i kładzie tam np. 2 złote a w innych 1zł,5zł,lub 50gr(jak chcecie) bo są 4 cele,następnie zapisuje nominał pieniążka który oznacza senatora a nastepnie gracz republiki musi odnaleźć organę i go uwolnić.
Odbicie senatora
W przypadku gdy gracz republiki dojdzie do Baila organy musi przeczekac w celi turę a następnie dojść z nim do audience hall i przeczekac tam turę.w czasie gdy poruszamy sie wraz z senatorem poruszamy się o połowe pól mniej (tj.zamiast 12 6 a zamiast 6 3 ) .senator utrzymuje się 2 pola od nas ,nie może być atakowany ani służyć jako "cover" z powodu zagrożenia postrzelenia baila organy.
Rebelia:
-Nien Numb 17p
-Rebel Marksman 15p
-Rebel Trooper 5p x7
-Rebel Pilot 10p x 2
-R7 Astromech Droid 8p
Razem: 69
Zasady:
Imperium dzieli się na dwie grupy (podobne) i zaczyna od tych pokoików z Logo Imperium w rogach mapy.
Rebalianci (jak to mają w zwyczaju ), wkradają się na Gwiazdę Śmierci w skradzionym statku, więc od niego zaczynają.
Rebaluchy biegną skopiować dane do pokoiku w lewym, gónym rogu (gdy my patrzymy na mapę), a Imperialni mają za zadanie ich wybić.
Wydaje się żę imperium ma prosto, jednak WSZYSTKIE rebeluchy dostają Stealth , jednak imperialni dostają Accurate Shot.
Rebalia musi wrócić z danymi do statku i co najmniej pięciu z nich musi iść po dane (przyczym ci niosący dane muszą przeżyć)
Żeby skopiować dane trzeba poczekać 2 tury.
Vader nie musi patrzęć czy drzwi sązamknięte czy otwarte.
Nien Numb musi przeżyć (bo inaczej nie zagra w VI epizodzie).
Vader i Veers taż mają przeżyć.
Tutaj chodziło o to, że może być inny Vader, najlepiej Unleashed, ale jeśli ktoś go nie ma może być np. Jedi Hunter
grivous napisał/a:
, jednak WSZYSTKIE rebeluchy dostają Stealth , jednak imperialni dostają Accurate Shot.
Han Solo napisał/a:
Więc nie widzę w tym wszystkim sensu...
No tutaj to masz rację proponują grać jednak bez tego.
grivous napisał/a:
Rebelia:
-Nien Numb 17p
-Rebel Marksman 15p
-Rebel Trooper 5p x7
-Rebel Pilot 10p x 2
-R7 Astromech Droid 8p
Han Solo napisał/a:
Dodaj 2x Elite Comando LOTF
No z tym się muszę nie zgodzić, gdyż prom typu Lambda (wersja pasażerska Lambdy) zabiera do 10 osób w warunkach względnie komfortowych. Mimo że wojskowa odmiana tej jednostki przystosowana jest do przewozu grupy 20 żołnierzy, to rebelianci byli mniej podejrzliwie traktowane niż osoby prywatne.
Chodziło pewnie o Veers'a, który jest Unique i Vadera który też jest Unique.. poza tym nie może być dwóch Veersów :P
Dokładnie
grivous napisał/a:
No z tym się muszę nie zgodzić, gdyż prom typu Lambda (wersja pasażerska Lambdy) zabiera do 10 osób w warunkach względnie komfortowych. Mimo że wojskowa odmiana tej jednostki przystosowana jest do przewozu grupy 20 żołnierzy, to rebelianci byli mniej podejrzliwie traktowane niż osoby prywatne.
Tu się przyznam Do niewiedzy ;)
Ale zamiast 3 Rebel Trooper'ów Daj Red Hand Trooper,Bardziej Klimatycznie :D
Warunki zwycięstwa:
-Pokonać siły starej Republiki
Warunki przegranej:
-Gdy siły wszystkich aktywnych drużyn zostaną pokonane
Mogą być własne składy, ale też muszą być rozbite na 3 drużyny.
Zasady scenariusza:
-Na kostce k6 odmierzamy która to runda. W 5. rundzie po tym jak poruszymy się wszystkimi postaciami ruszamy się kolejną drużyną (II). W 10. rundzie dochodzą postacie z drużyny III. Drużyny których postaci są już w grze uznaje się za postaci aktywowane.
-CE postaci w drużynach nieaktywnych jeszcze działają, jeśli spełnione są wymienione w nich warunki
LOL aż dziw że ktoś jeszcze tu pisze :) ale pierwsze koty za płoty, może to początek reaktywacji forum :) przydałoby się jeszcze wymyślic jakieś specjalne umiejętności, na potrzeby tylko scenariusza, i będzie miodzio.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach