Star Wars Games Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
ForceFCCG

Poprzedni temat «» Następny temat
Squad(anie) squadów na 200 pktów.
Autor Wiadomość
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-29, 14:08   

DarthBinks napisał/a:
Cień_2 napisał/a:
czy Mas Amedda rozszerza to CE Jorusa (+3/+3) na całą mapę??

Z tego co wiem tak. U GOWKa roszerzało.

W żadnym wypadku. CE Jorusa, jak i GOWKA są bezsasięgowe- pokrywają całą mapę. Jedyny czynnik, który musi być spełniony to to, by postacie były w zasięgu 6ciu pól.
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 21
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-03-29, 14:43   

A to niedobrze :(
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 22
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-30, 17:21   

Cień_2 napisał/a:
No ale Malagusa już będziesz musiał wystawić

Nie muszę. Face Your Destiny działa bez sighta. Przy ostrożnym użyciu da sobie radę.

Cień_2 napisał/a:
myślę, żeby jednego futrzaka zastąpić gungan shieldbearer-em+R2+coś

Tylko czym wtedy obrażenia wbijesz?

Cień_2 napisał/a:
mamy około 50% szans na trafienie rezerw

Policzyłem- 36%. Trochę mniej niż w reklamie ;-)

Słabością twojego squadu jest Kazdan, jeden save na turę to mało, zwłaszcza przy tych statystykach, a musi być z przodu razem z PROXY'm. Draw Fire może dużo dać, dlatego dam temu squadowi 7/10 (małe obrażenia zadawane).
Postanowiłem dawać oceny, żeby jasno wyrazić na ile cenię squadzik, Ciebie też do tego zachęcam, Cieniu.

Apropos GOWKa nie zamierzałem trolować, po prostu zawsze tak graliśmy.

O tym zapewne już każdy myślał, ale przedstawię moją koncepcję.

60 4x SpecForce Imfiltrator
40 2x SpecForce Urban Combat Specialist
25 Admiral Ackbar, Supreme Commander
23 Crix Madine, SpecForce Commander
15 SpecForce Technician
15 3x Rebel Trooper
14 General Rieekan
8 R7 Atromech Droid

Trooperzy służą do łączenia ognia. Co tu dużo mówić... infiltratorzy mają po 4 ataki, wszyscy mają evade'a. W razie czego UC Spece ładują po dwa nieblokowywalne ataki za 30. Niski atak infiltratorów jest równoważny przez ilość strzałów i wsparcie trooperów.

Wesołej Wielkanocy!
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 21
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-04-01, 10:05   

DarthBinks napisał/a:
Cień_2 napisał/a:
No ale Malagusa już będziesz musiał wystawić

Nie muszę. Face Your Destiny działa bez sighta. Przy ostrożnym użyciu da sobie radę.

Ale na pewno będzie to ciężkie i jeden błąd może wiele kosztować.
DarthBinks napisał/a:
Cień_2 napisał/a:
myślę, żeby jednego futrzaka zastąpić gungan shieldbearer-em+R2+coś

Tylko czym wtedy obrażenia wbijesz?

Hmmm chyba Embo wbije 80dmg Celeste 20 lub 60, a futrzak drugie tyle.
DarthBinks napisał/a:

Cień_2 napisał/a:
mamy około 50% szans na trafienie rezerw

Policzyłem- 36%. Trochę mniej niż w reklamie

Ano fakt, pośpieszyłem się, ale to i tak dużo.
DarthBinks napisał/a:
Apropos GOWKa nie zamierzałem trolować, po prostu zawsze tak graliśmy.

Na logikę Komix ma rację.
DarthBinks napisał/a:
infiltratorzy mają po 4 ataki


hola hola po 2 ataki przyjacielu, bo z crixem biją 20dmg a nie 10. Minus jest taki, że podejdzie Ci jakiś gość z Soresu, czy Lightsaber Defense+ Master of the Force 2 i nie masz szans go ruszyć. Ale tak do pogrania sobie to spoko. Na taką mocną 6 na 10 zasługuje.
Czas nadszedł na Mandalorian.
-Canderous Ordo 48
-Mandalorian Capitan 23
-2x Mando Advanced Scount 32
-Etain Tur Mukan 27
-Mando Training Sergeant 34
-Kelborn 28
-R7 8
Ordo dostaje Evade albo Parry w zależności od sytuacji+Twin attack, czyli 6 ataków, Etain i Skałci są do Combine Fire, jakby jakiś paker na melee podszedł. Twin+Crack Shot+Spotter dla Orda to solidne "argumenty". Kelborn raczej przy Canderousie, żeby dać mu Intuicję, ale może też lecieć wraz z Etain do przodu. Dużo możliwości.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 22
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-01, 19:43   

Cień_2 napisał/a:
hola hola po 2 ataki przyjacielu, bo z crixem biją 20dmg a nie 10.

4, w Glossary jest napisane, że liczą się obrażenia zapisane na karcie.

Cień_2 napisał/a:
Minus jest taki, że podejdzie Ci jakiś gość z Soresu, czy Lightsaber Defense+ Master of the Force 2 i nie masz szans go ruszyć.

Po pierwsze, od samych Infiltratorów dostanie 16 ataków, po drugie- Concentrate All Firepower.

Na pewno tylko 6/10? :-P

Co do twojego squadu- potężnie dopakowany Ordo. Podoba mi się pomysł na zwiększenie jego mobilności przez Kelborna. Problem pojawia się, jeśli przeciwnika ma stealtha lub cloaka i strzela. Ale ogólnie niezły 7/10.

52 Bastila Shan Fallen Jedi
40 Imperial Agent
37 Mandalore the Lesser
32 2x Mandalorian Advanced Scout
20 Bith Black Sun Vigo
11 Darth Sidious Hologram
8 R7 Astromech Droid

Coś jak twój, ale mam Accurate Shota i każdy ma Evade'a z przerzutem z mocy. Zwracam uwagę, że Bastila może skorzystać z Crack Shota, rzucając mieczem.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 21
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-04-02, 15:35   

DarthBinks napisał/a:

Cień_2 napisał/a:
hola hola po 2 ataki przyjacielu, bo z crixem biją 20dmg a nie 10.

4, w Glossary jest napisane, że liczą się obrażenia zapisane na karcie.

A może KOMIX się wypowie na ten temat?
Jakby to była prawda to tak z 7+ na 10.
Hoho milo, że grasz troszkę Mando. Raczej nie widzę specjalnych wad 8 na 10.
Jak już gramy Sith+Mando to może coś takiego:
Ulic Quel Droma 61
Exar Kun DFS 14
Bardan Jusik 36
Darth Bandon 27
Mandalorian Capitan 23
Fenn Shysa 27
R7 8
Peace Brigade thug 4
Duszek wspiera Ulica, ponadto wrzuca dark aure i Mind Trick jusika jest bardzo efektywny. Sam jusik ma 4 ataki za 30dmg, bodyguarduje ulica (jak się fajnie ustawi to jeszcze załaduje immediate attack, a dzięki beskar'gam powinien dość długo pożyć.). Sam Ulic ma 2x40dmg na Sith rage. Ponadto Master Speed, więc jakby wróg chciał trzymać na dystans to można dość szybko podlecieć do niego.
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
DarthBinks 


Wiek: 22
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 475
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-03, 15:01   

Cień_2 napisał/a:
A może KOMIX się wypowie na ten temat?

Naprawdę nie widzę potrzeby, oto link:
http://www.bloomilk.com/SpecialAbility?Id=295
Mam nadzieję, ze to rozwiewa wątpliwości :roll:

Co do twojego squadu, po pierwsze boli brak strzelców (właściewie tylko masz Fenna), po drugie brak defensywy. Niby Bardan ma cztery ataki, a Ulic 2 ale nie mogą się ruszyć. Ale podoba mi się połączenie CE Ulica z Fennem. Nie rozumiem Captaina, jego Ce działa tylko na Jusika, według mnie to zmarnowane punkty. 5/10
Ja bym dodał więcej strzelców, nawet wywalając Bandona.
_________________
"Umiejętność mówienia nie oznacza inteligencji"

Qui-Gon Jinn
 
 
komix 


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 779
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-03, 15:52   

DarthBinks napisał/a:
Cień_2 napisał/a:
A może KOMIX się wypowie na ten temat?

Naprawdę nie widzę potrzeby, oto link:
http://www.bloomilk.com/SpecialAbility?Id=295
Mam nadzieję, ze to rozwiewa wątpliwości :roll:

Ja tam żadnych wątpliwości nie miałem:P

DarthBinks napisał/a:
Zwracam uwagę, że Bastila może skorzystać z Crack Shota, rzucając mieczem.

Hah to jest już niezła beka:P A nie mówiłem, że Agent nie jest taki zły?

Sam chciałbym wrzucić jakieś składy, ale większości posiadają one postacie z Vseta 6go:P Ahh to Imperium :D
 
 
 
Cień_2 
Na Manda'Yaim Roach


Allegro nick: Capitan_Rex
Wiek: 21
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 631
Skąd: Skomielna Biała
Wysłany: 2013-05-28, 19:33   

Siemka ludzie. Ostatnio rozkminiałem składy Republiki, bez Force-userów, i stworzyłem coś takiego:
-Admiral Yularen 21
-R2 Astromech 9
-Capitan Rex 33
-Republic Comando Training Sergeant 30
-Republic Comando Atin 25
-Czerka Scientist 13
-Gungan Shieldbearer 18
-2x Genoharadan Assassin 42
-3x Gran Rider 9

Tak jak pisałem..bez Jedi. Ogólnie Rex wyskakuje na początku inicjatywy i ładuje ile wlezie, przy okazji licząc, że Jolt wyjdzie. Jeśli zakuje wystarczający dimejdż, Atin będzie mógł delikwenta dobić z Final Shot. Jeśli nawet tego nie zrobi, to swoje 30 dmg zakuje. Jeśli sytuacja będzie wymagać, będzie mógł wyskoczyć nawet poza osłonę, bo ma wsparcie gunganina z tarczą. Zabójcy dostają Opportunist, nawet jak biją z Poisoned Blade, bo nie mają melee. A, że mają Cunning, to +12 ataku 20 dimjejdża + Twin od czerki, bo 10 dmg na bazie. Dobra defensywa jest (Cloaked u zabójców, Shieldy u Atina, Gunganin z Tarczą).
Co myślicie?
_________________
http://www.dante.xon.pl/s...opic.php?t=2104 -mój sklepik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12