Allegro nick: DantE2
Wiek: 40 Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 668 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-25, 09:17 REGULAMIN FORUM
Regulamin Forum Star Wars Games
1. Postanowienia ogólne:
Forum dostępne jest dla wszystkich fanów gry Star Wars Miniatures oraz Star Wars PocketModel. Forum jest darmowe, jednak, aby móc na nim pisać musisz się zarejestrować. Na forum obowiązują zasady netykiety i kultury osobistej. Użytkownicy forum ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje wypowiedzi.
2. Zakazuje się:
- Używania wyrazów wulgarnych oraz obrażających innych użytkowników forum.
- Umieszczania na forum treści naruszających uczucia religijne, normy społeczne, etyczne, obyczajowe, wzywających do nienawiści, naruszających zasady netykiety, szkalujących osoby publiczne oraz stanowiących komercyjny przekaz reklamowy.
- Podszywania się pod innych użytkowników forum.
- Posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru jak również podawania fałszywego lub nieaktywnego adresu e-mail.
- Wykorzystywania forum do rozsyłania spamu.
- Używania nicków zawierających adres innej strony.
- Zamieszczania ogłoszeń handlowych poza działem Giełda. (Regulamin działu).
3. Zakładanie nowych tematów, pisanie postów:
- Jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia nie pisz.
- Pisz w odpowiedniej kategorii. Nie pisz gdzie popadnie. Zanim napiszesz upewnij się czy jest to odpowiednia kategoria.
- Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy twój problem nie był już poruszany. W tym celu użyj funkcji Szukaj. Swój problem dopisz do istniejącego wątku zamiast tworzyć nowy.
- Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum.
- Przestrzegaj zasady: Jeden temat = jeden problem/pytanie.
- Tytuł powinien jak najlepiej odzwierciedlać treść postu, pokrótce opisywać problem.
- Treść postu powinna być precyzyjna i zrozumiała dla czytających. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je edytując post.
- Nie pisz slangiem, który ostatnio jest popularny w Internecie (np. na GG, IRC), nie każdy musi go znać.
- Nie używaj zbędnych znaków i symboli.
- Nie pisz swoich postów jeden pod drugim bez wyraźnej potrzeby. Jeśli chcesz coś dodać edytuj poprzedni post.
- Nie formatuj niepotrzebnie czcionki (nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami.
- Ograniczaj się jedynie do używania dostępnych tagów: [quote], [code], itd.,
- Kolorów mogą używać jedynie administratorzy oraz moderatorzy forum.
- Upominać innych użytkowników mogą jedynie administratorzy oraz moderatorzy.
- Nie nabijaj sobie postów, to i tak nie ma znaczenia na tym forum.
- Administratorzy i Moderatorzy mogą bez żadnego uzasadnienia skasować założony przez użytkownika temat.
4. Sygnatury i avatary:
- Sygnatury powinny zawierać tylko tekst (bez bannerów, grafik) oraz powinny być krótkie. Dopuszcza się wstawianie userbara do podpisu.
- Sygnatura nie powinna dominować w poście.
- Avatar nie może przekraczać rozmiaru 100x100 pikseli i ważyć więcej niż 6 kB.
- Zarówno sygnatury jak i avatary nie mogą zawierać treści obraźliwych, budzących zgorszenie i niezgodnych z prawem.
- Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do zmiany, usunięcia sygnatury/avataru bez podania przyczyny.
5. Kary:
Za nieprzestrzeganie regulaminu użytkownikowi grożą poniższe konsekwencje:
- Za drobne uchybienia np.: błędy stylistyczne, ortograficzne, zakładanie tematów w nieodpowiednich kategoriach, użytkownicy mogą być ukarani ostrzeżeniem administratora lub moderatorów.
- 3 ostrzeżenia powodują czasowe zablokowanie konta (do 7 dni).
- W przypadku nagminnego łamania regulaminu blokada konta może być natychmiastowa a w ostateczności konto może zostać skasowane.
- W przypadku umieszczania na forum treści obrażających innych użytkowników lub osób spoza forum oraz treści niezgodnych z prawem (także reklamowanie stron niezgodnych z prawem), konto użytkownika może zostać natychmiast usunięte a dane użytkownika (e-mail, numer IP) na stałe zablokowane.
6. Postanowienia końcowe:
Dane podane w formularzu rejestracyjnym i inne dane niewidoczne dla pozostałych użytkowników, do których wgląd mają tylko administratorzy, nie będą udostępniane osobom trzecim.
Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian do powyższego regulaminu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach