Energy Shield: kiedy ta figurka lub sąsiednia ma otrzymać obrażenia od przeciwnika, który nie styka się z celem ataku, nie otrzymuje obrażeń, które przechodzą na atakującego, atakujący moze uniknąć obrażeń rzutem 11
Dyskusja o tym toczyła się już w tym topicu i w końcu stanęło na tym że save na 11 decyduje o tym czy obrażenia otrzyma cel czy atakujący. Zresztą trzeba by sprawdzić czy nie zostało to opisane w jakimś FAQ czy Jedi Consuelingu.
_________________ Learn about art, Captain. When you understand a species' art, you understand that species.
MiKaj: wrzuciłem tłumaczenie w wykonaniu Mateusz'a. Ale nie przychylam sie do podejścia że rzut 11 określa cel ataku, ponieważ definicja mówi o tym że to rzuca atakujący i sprawdza czy dostał własnym strzałem czy nie. Jest to podobne działanie jak przy pancerzu molekularnym droida X-1.
Sprawdziłem też JC i nic nie było na temat tych tarcz, FAQ nie sprawdzałem. Więc czekamy na zmiany w wykonaniu Wizardów inaczej trzeba trzymać sie definicji z karty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach