Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload
Encyklopedia Ossus
Znalezionych wyników: 4
Star Wars Games Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Kilka pytań nowicjusza odnośnie covera.
Insidious

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 7765

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2012-05-30, 18:29   Temat: Kilka pytań nowicjusza odnośnie covera.
Tak, pomyliłem się pisząc ;/. Zaraz to poprawię i oczywiście dziękuję za pomoc.
  Temat: Premiera X-Wingów
Insidious

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 7552

PostForum: O Forum   Wysłany: 2012-05-30, 18:13   Temat: Premiera X-Wingów
Z pewnością większość osób wie, że już w lecie pojawi się nowa gra, jaką są X-Wingi. Jestem ciekaw czy w związku ze zbliżającą się premierą owej gry, na forum powstanie dział, który by jej dotyczył. Z pewnością ożywiłoby to podupadły ruch na stronie...
  Temat: Kilka pytań nowicjusza odnośnie covera.
Insidious

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 7765

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2012-05-30, 18:06   Temat: Kilka pytań nowicjusza odnośnie covera.
Dzięki za powitanie, które oczywiście odwzajemniam :)

Co zaś do samego tematu, podczas dzisiejszej gry z kolegą doszło do kolejnego sporu o cover, tyle, że tym razem poszło o osłonę od postaci.

Sytuacja wyglądała następująco:




Postać A chce strzelić do postaci C. Postać B (sojusznik postaci A) stoi na drodze czystego strzału. Na niebiesko zaznaczyłem obszar nie podlegający osłonie. Kolega twierdził, że postać C dostaje bonus do defense, ponieważ pola unieważniające cover działają jedynie na niskie przeszkody. Po meczu nie znalazłem żadnego wspomnienia w przetłumaczonych zasadach na ten temat, więc chciałbym się dowiedzieć czy miał rację. Z góry dziękuję za udzielenie kolejnej porady :).
  Temat: Kilka pytań nowicjusza odnośnie covera.
Insidious

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 7765

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2012-05-29, 14:36   Temat: Kilka pytań nowicjusza odnośnie covera.
Witam serdecznie wszystkich wyjadaczy. Przeczytałem zasady stworzone przez DantEgo, ale wciąż mam kilka wątpliwości związanych z coverem. W związku z tym zwracam się do Was z prośbą o pomoc w rozwikłaniu kilku przypadków, co do których nie mam pewności.
1. Czy postać A broniąca się przed strzałem B dostaje +4 z covera?



2. Czy postać B otrzymuje w tym przypadku bonus z covera? Na niebiesko zaznaczyłem obszar, który nie podlega osłonie, gdyż postać A jest przyległa do tej części osłony.



3. Atakuje postać A. Czy postać B stojąca na coverze dostanie bonus do obrony? A postać C?



4. Czy postać A posiada cover? Jeśli nie, to dlaczego?



Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi i pomoc. :)
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 16