Strona Główna Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload
Znalezionych wyników: 13
Star Wars Games Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Mines [#]
DantE

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 1531

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2009-03-04, 20:05   Temat: Mines [#]
Nie, rzuca raz.

Cytat:
Q: If a character moves into a square adjacent to two characters with Mines, does the character have to make two saves?
A: No. Multiple copies of the same ability do not stack. The character makes one Mines save when entering a particular affected square.

Q: Does a large or bigger character make more than one Mines save if its move causes it to enter multiple squares affected by Mines?
A: No. A space of movement either triggers Mines or not. You just make one Mines save per space of movement even if you enter several affected squares.

Q: Does a character with Flight have to make the Mines save?
A: Yes, it still moved into the square.

Q: If a character enters the adjacent square by disembarking a transport or being swapped in through a commander effect like Grand Admiral Thrawn's does it make a Mines save?
A: No. Those examples are not movement.
  Temat: Disintegration
DantE

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 14920

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2008-12-02, 23:23   Temat: Disintegration
Disintegration działa na droidy bo warunkiem jest wyrzucenie 20 na kości.
  Temat: Pewne pytania...
DantE

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 9130

PostForum: P: Zasady   Wysłany: 2008-07-20, 14:15   Temat: Pewne pytania...
JediMaster napisał/a:
nie wiem po co mi to dales jak tu nie ma odpowiedzi na moje pytanie tylko to jest zasada BITWY :/ powtorze z nim po kolei to znaczy ze atakuje najpierw jednego pozniej drugiego i nastepnie trzeciego W JEDNEJ TURZE??


Wyjaśnijmy sytuację. Tym masz na przykład 3 X-wingi a przeciwnik jednego TIE Fightera.

Jeśli ty atakujesz wszystkimi X-wingami, to toczą się trzy oddzielne pojedynki pomiędzy pojedynczymi X-wingami a TIE Fighterem, pod warunkiem że TIE przetrwa kolejne pojedynki.

W przypadku odwrotnej sytuacji tj. gdy przeciwnik ciebie atakuje, to TIE może zaatakować tylko jednego X-Winga w turze.

Czy już wszystko jasne?
  Temat: Never Tell Me the Odds
DantE

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 3442

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2008-07-09, 20:49   Temat: Never Tell Me the Odds
ah7 napisał/a:
a działa na muun tacticka brokera??


Wystarczy przeczytać Jedi Counseling.

Cytat:
Q: How does Tactics Broker interact with Never Tell Me The Odds?

A: Never Tell Me The Odds completely suppresses any enemy special ability that modifies initiative, so Tactics Broker has no effect. Characters are not removed and the initiative roll is not modified.
  Temat: PROXY - Mimetic Combat Processor
DantE

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3745

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2008-01-25, 22:32   Temat: PROXY - Mimetic Combat Processor
Można użyć statystyk tylko i wyłącznie od jednej postaci.
  Temat: 2 pytania.
DantE

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 7525

PostForum: P: Zasady   Wysłany: 2008-01-25, 21:28   Temat: Re: 2 pytania.
Sev napisał/a:
1) Czy można wystawiać dwa rary statki np: dwa X-wingi Luka?
2) Czy do ataku na objectivy można używać kart??


Ad1 W zasadach nie ma rozróżnienia czy rare czy uncommon, common. Można wystawić jedną kopię danej jednostki na 10 gwiazdek.

Ad2. Kart typu combat nie można. Działają tylko odkryte objectivy.
  Temat: Gdy mija czas...
DantE

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 3640

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2007-12-30, 16:36   Temat: Gdy mija czas...
Gra się kończy w momencie zakończenia aktualnej rundy, bo każdy z graczy musi mieć równe szanse.

Ściągnij sobie Floor Rules ze strony DCI gdzie masz zasady rozgrywania turniejów.
  Temat: Star of Tion
DantE

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 9166

PostForum: P: Różne   Wysłany: 2007-12-16, 18:40   Temat: Star of Tion
Według CUSWE
Cytat:
Star of the Tion
Category: Starships
Type: Freighters
Qualifier: YT-series
Affiliation: Alliance to Restore the Republic
Planet of Origin: Lianna

This modified YT-1300 was owned by the Alliance cell that worked on the planet Lianna.

Źródło:
Mission to Lianna, by Joanne E. Wyrick, copyright 1992, from West End Games
  Temat: Turnieje Minisow we Wrocku
DantE

Odpowiedzi: 282
Wyświetleń: 155608

PostForum: SW Miniatures   Wysłany: 2007-12-10, 20:22   Temat: Turnieje Minisow we Wrocku
Posprzątane z kilku ostatnich postów. Ostrzegam, że dalsze rozmowy typu gg nie będą tolerowane. Pewne rzeczy możecie sobie załatwiać na priva lub poza forum. Kilka osób dostało ostrzeżenia i będą uważnie obserwowane na całym forum.
  Temat: Pytania dotyczące zasad
DantE

Odpowiedzi: 184
Wyświetleń: 108385

PostForum: P: Zasady   Wysłany: 2007-12-07, 20:33   Temat: Pytania dotyczące zasad
Jak przeciwnik wyrzuci na kostce 5 lub 6 to musi raz jeszcze rzucać tą kostką.
  Temat: CE Lei i Wiezyczka Golan
DantE

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4255

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2007-12-03, 18:20   Temat: CE Lei i Wiezyczka Golan
CE Lei pozwala postawić figurkę w setup area danej postaci, co dla Golan Arms oznacza połowę mapy gracza.

Wyjaśnione zostało to na forum Wizardów.
  Temat: Pytanie o Commando
DantE

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3439

PostForum: M: Zasady   Wysłany: 2007-09-22, 11:38   Temat: Re: Pytanie o Commando
Johan napisał/a:
Mam takie małe pytanko: Czy CE Rebel Commando Strike leadera działa też na Dresselian Commando?


Tak działa. Działa na wszystkie postacie z twojej drużyny ze słowem "Commando" w nazwie.
  Temat: 4 pytania
DantE

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4204

PostForum: P: Zasady   Wysłany: 2007-09-12, 21:39   Temat: Re: 4 pytania
Lord Bart napisał/a:
W myśl idei, że oddzielny temat na nowe zapytanie.

Po dzisiejszych grach nasunęło mi się tak:
1. Czy card 055 Greedo mówi o tym, że jeśli przeciwnik trafi to ja nie zadaję obrażeń czy on :?:

2. Czy przy rzucie ataku jak na kostkach wypadnie 1+1 to oznacza automatyczne pudło nawet jeśli bonus jest większy od defensa :?:

3. Ile można atakować objectivów w jednej turze :?: Jeden do pięciu * czy jeden tylko jednym statkiem :?:

4. Ile razy można skorzystać ze zdolności
Obrazek Chodzi o to czy statek może wyładować ** tylko raz czy w każdej turze :?:


Ad 1. Jeśli przeciwnik trafi, twoja jednostka nie zadaje obrażeń - tłumaczenie karty.

Ad 2. W zasadach jest tylko o wyrzuceniu 12 nic o wyrzuceniu dwóch 1.

Ad 3. Tylko jednego Objectiva w turze ale statkami do 5 *.

Ad 4. Chodzi chyba o . Według zasad zastępuje to akcję w twojej turze, więc można to robić co turę. Zobacz zasady z Imperial Pack.
 
Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16