Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

SW Miniatures - Regulamin Krakowski

Raquel - 2008-05-07, 23:11
Temat postu: Regulamin Krakowski
Poruszając kwestię regulaminu zostałem tkniety przez Ki-Adi-Mundi'ego za jego pozwoleniem pytam was Krakowscy gracze czy podany tutaj --> http://www.dante.xon.pl/s...php?p=7022#7022 regulamin można go u nas wprowadzić czy nie czy też coś zmienić do tego jest ankieta .

Proszę tylko graczy z Małopolski o głosowanie , wypowiadać się nie zabraniam ;]

Nergal - 2008-05-08, 09:04

rozumiem że na AT-AT nie można grac ale czemu przepisy zabraniają gry na Super Stealth to ja nie rozumiem :/ ????
To squad jak każdy inny ..........

Ki Adi Mundi - 2008-05-08, 17:10

bo we wroclawiu ich nie lubimy, i wiekszosc graczy nie chciala ich ogladac na turnieju (inna sprawa ze nigdy sie zaden typowy Super Stealts na turnieju nie pojawil, tylko raz wyskoczyl sam Anor)
Nergal - 2008-05-08, 17:36

My w Krakowie ich lubimy ale nie gramy na nie xDDDD

Jestem za tym żeby miec ten regulamin co był a nie jakoś wydziwiac i nie mieszaj Raquel bo to nigdy nie wychodzi na dobre

punkOman - 2008-05-08, 20:41

Hmmm tylko dozwolić SS :mrgreen:
Entreri - 2008-05-08, 22:52

Dozwolić SS - popieram! W Krakowie ciągle narzekają na brak czasu, że za długo trwają poszczególne gry. Ograniczenia czasowe to dobry pomysł. Wreszcie pogramy sobie na 200 pkt. :-D Tak więc regulamin do adaptacji po pewnych zmianach.
Ki Adi Mundi - 2008-05-08, 23:24

wiecie, bez problemu mozna wywalic punkt o zbanowanych figurkach i juz bedziecie mieli regulamin ktory wam sie podoba :)
Raquel - 2008-05-08, 23:44

Snowtrooper napisał/a:
My w Krakowie ich lubimy ale nie gramy na nie xDDDD

Jestem za tym żeby miec ten regulamin co był a nie jakoś wydziwiac i nie mieszaj Raquel bo to nigdy nie wychodzi na dobre


Zauważ że my nie mieliśmy regulaminu jako takiego , tylko "na słowo" i ja tu nic nie mieszam tylko ustalam nowe drogi.

Entreri - 2008-05-09, 14:21

Nowe i lepsze drogi. Bo to, żeby grać ciągle tylko na 150 pkt. to jest już szczytem. :-x Na dwieście ile turnieji było? Jeden? Hm? Snowtrooper, nie mieszaj. To jest naprawdę dobry pomysł.
Nergal - 2008-05-11, 09:18

Ja nie jestem za tym regulaminem
punkOman - 2008-05-11, 13:04

Ja w sumie też nie na 150 z naszymi zasadami jest ok :roll:
Lampka - 2008-05-11, 16:59

Jeste za przyjęciem, ale po zmodyfikowaniu, tzn. nie zabraniać gry na Super Stealth, bo jest to skład jak każdy inny.
Raquel - 2008-05-11, 20:59

Według mnie to najlepsze jest ograniczenie czasowe
Nergal - 2008-05-12, 21:27

Ze specialnym uwzględnieniem pingwina xD
Raquel - 2008-05-12, 22:40

AAA tak Pingwin , to będzie osobny pkt regulaminu . "Za każdą próbę oszustwa zostaje zdjęta figurka o najmniejszym koszcie " :D lub "Za każde 5 min kłótni 1 figurka zostaje zdjęta" ^_^
punkOman - 2008-05-12, 22:55

To zasady się do Pingwina dostosowują a nie Pingwin do nich :mrgreen:
Ki Adi Mundi - 2008-05-12, 22:56

oooo... to mi sie podoba :D dzieki :D
dotychczas bardzo mi bylo nie na reke ze Regulamin nie przewidywal zadnych restrykcji za jego lamanie poza wykluczeniem z turnieju :D

pomysl zeby w razie zlamania regulaminu zdejmowacfi figurki jest genialny :D

Nergal - 2008-05-13, 16:33

Jakby to mogło wyglądac u nas:
Zrobilibyśmy podział oparty o regulamin w którym porozdzielalibyśmy za jakie wykroczenie ile oczek się przydziela.

A o to sam system:

1-2 oczek - usunięcie 25 pkt graczowi z planszy
3-5 oczek - usunięcie graczowi 50 pkt z planszy
6-8 oczek - usunięcie graczowi 100 pkt z planszy
9 lub więcej - wyrzucenie gracza z turnieju bez zwrotu wpisowego

(PKT SĄ USUWANE DO KOŃCA TURNIEJU W KAŻDEJ ROZGRYWCE)

Raquel - 2008-05-13, 17:35

Nie Snowtrooper to nie ma być pech czy szczęście tylko twardy pkt w regulaminie
Entreri - 2008-05-13, 19:21

Tu się zgodzę. Szczęście może decydować o karze jaką się dostanie za dane przewinienie. :-? To byłoby niesprawiedliwe.
Nergal - 2008-05-14, 21:50

18 Maja gramy turniej w skomu bo ostatnio wogóle nie było turniejów żadnych i sugeruje zagrac na 200 pkt jakimiś kozackimi squadami
Raquel - 2008-05-15, 10:29

Pkt i całą resztę się umówi na miejscu, spróbuję się pojawić ... 19 i 26 mam ustne z czego w najbliższy pon mam polaka a prezentacja nadal nie jest skończona ^_^
Nergal - 2008-05-15, 14:52

to bądźcie wkońcu 18 i zagramy se na 200 pkt :-)
Raquel - 2008-05-15, 16:42

taki mały offtop nie wiecie kiedy grzegórzeckie skończą ? bo trasa tramwaju 22 to moja jedyna możliwość dotarcia do galerii :) koniec offtopa
ShadEnc - 2008-05-15, 19:12

Cytat:
taki mały offtop nie wiecie kiedy grzegórzeckie skończą ?

Mnie też to ostro wnerwia, dojazd do pracy mi się wydłuża ;)

Skończyć mają ponoć - niestety - 30 września, ale być może wcześniej uda się przywrócić ruch tramwajowy. Choć, jak to w Polsce bywa, pewnie będą mieć opóźnienia.

Raquel - 2008-05-15, 22:14

ShadEnc, może Ty , Ja i kilka osób zrzucimy się na kilka naście metrów torów :D
Nergal - 2008-05-15, 22:35

może będziemy na rynku break dance tańczyc xD i kase zarobimy :-)
ShadEnc - 2008-05-15, 23:05

Raquel napisał/a:
może Ty , Ja i kilka osób zrzucimy się na kilka naście metrów torów :D

Tunel! Tunel będzie wygodniejszy, nikt go nie rozkradnie ;)

Tsavong Lah - 2008-05-16, 21:51

Proponuje sprzedajcie minisy :-)

[ Dodano: 2008-05-24, 21:49 ]
Wracajac do pingwinozy... niestety rulemaster bedzie sie musial dostosowac...
-Proponuje ograniczenie ovveride...
- No i oczywiscie 200 pt.-45 min. Entreri bedzie musial szybciej myslec :-D

Entreri - 2008-06-03, 13:01

Tsavong Lah napisał/a:
- No i oczywiscie 200 pt.-45 min. Entreri bedzie musial szybciej myslec :-D


Eee no bo turnieje powinny byc rozgrywane na spokojnie przy kawce... A nie tak.. w pospiechu... :mrgreen:

Nergal - 2008-06-03, 13:55

To zależy :D
Raquel - 2008-06-03, 15:22

Entreri napisał/a:
Tsavong Lah napisał/a:
- No i oczywiscie 200 pt.-45 min. Entreri bedzie musial szybciej myslec :-D


Eee no bo turnieje powinny byc rozgrywane na spokojnie przy kawce... A nie tak.. w pospiechu... :mrgreen:


To byśmy grając z Tobą :) musieli spędzić 20 lat :D

Nergal - 2008-06-03, 17:57

tylko 20 ?? :-)
Entreri - 2008-06-04, 13:16

Niee. W ogóle nie rozumiecie mojej, jakże ważnej idei. Idei lepszego grania, życia, stylu bycia i... Nieważne. Po co ten pospiech?? Panowie, macie przed sobą jeszcze całe życie! I szkoda Wam tych marnych 20 lat? Nie bądzcie śmieszni. ;-)
Raquel - 2008-06-04, 15:03

Entreri to Ty Michał ? :D Jeżeli tak to naprawdę mi szkoda tych 20 lat :D btw. Sprawdź skrzynkę bo mam sprawę. :D
Entreri - 2008-06-05, 11:56

Raquel napisał/a:
Entreri to Ty Michał ? :D Jeżeli tak to naprawdę mi szkoda tych 20 lat :D


No bardzo przyjemny jesteś... :-? Zdaje się, że mieliśmy dyskutować o regulaminie. Chyba się lekki offtop zrobił. :roll: Już czuję karzącą rękę admina na karku... ;-)

Tsavong Lah - 2008-06-23, 10:19

Entreri wyczuwa takie rzeczy :?: Michal mowilem ci ze Jedi bedziesz. Co do regulaminu... nie jest on az tak potrzebny bo raczej sie zgadzamy we wszystkim (chyba ze mowa o chickenie) ;-) Bardziej przyda sie raczej ograniczenie antypingwinowskie :-) no i oczywiscie KONIEC WYMYSLANIOM KUNY :!:
Raquel - 2008-06-23, 12:10

Przydaje się jeszcze ograniczenie czasowe kolego
Tsavong Lah - 2008-06-23, 21:18

O ktorym juz mowilismy i ktore jest juz stosowane...

[ Dodano: 2008-07-24, 20:27 ]
I zdecydowanie nie podoba mi sie punkt o kulturalnym zachowaniu ;-) wiadomo ze kazdego moga poniesc nerwy...

Lampka - 2008-10-17, 00:56

Toi jak z tym regulaminem?
Jest czy go nie ma?
I czy taki jak oryginalny, czy też ze zmianami?
A co do punktu o kulturalnym zachowaniu, to popieram, każdego mogą ponieść nerwy, ale nie powinien z tego powodu zaraz kląć.

Tsavong Lah - 2008-10-17, 22:28

Lampka napisał/a:
A co do punktu o kulturalnym zachowaniu, to popieram, każdego mogą ponieść nerwy, ale nie powinien z tego powodu zaraz kląć


Pamiętaj że w toornach grają takie osoby jak Kuna ;-) hihihi :mrgreen:

Nergal - 2008-10-17, 22:32

Tsavong Lah napisał/a:
O ktorym juz mowilismy i ktore jest juz stosowane...

[ Dodano: 2008-07-24, 20:27 ]
I zdecydowanie nie podoba mi sie punkt o kulturalnym zachowaniu ;-) wiadomo ze kazdego moga poniesc nerwy...


Szczególny wzgląd proszę wziąśc na zabieranie komuś minsa i denerwowanie go i wrzucanie go do kubka z lodem bo to na serio mi działa na nerwy

Tsavong Lah - 2008-10-18, 17:27

Stormtrooper in carbonite było mistrzowskim pomysłem ;-) i nie było to w trakcie turnieju.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group