Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

P: Różne - tłumaczenie kart

paweł - 2007-12-28, 21:15
Temat postu: tłumaczenie kart
kiepsko u mnie z angielskim :oops: a translatory nie zawsze sobie radzą , więc ma prośbę czy może ktoś przetłumaczyć te karty : http://www.swpocketmodels.com/images/card041.jpg
http://www.swpocketmodels.com/images/card077.jpg
http://www.swpocketmodels.com/images/cards1.jpg
http://www.swpocketmodels.com/images/card029.jpg

DantE - 2007-12-28, 22:04

O Acceptable Loss masz dyskusję tutaj.

Death Star Hangar - w momencie zagrywania tego objectiva możesz wystawić z rezerwy do swojej strefy domowej statki o wartości 2 gwiazdek. Póżniej ten objective nic już nie daje więc warto go zaraz wymienić na inny. Uwaga jest różnica w sformułowaniu x star of units i x star unit. Pierwsze oznacza statki o wartości x gwiazdek, a więc jeden lub kilka statków o wartości nieprzekraczającej x gwiazdek. x star unit oznacza jeden statek o wartości x gwiazdek.

Admirał Piett - Lotniskowiec Jeśli jednostka przeciwnika zostanie zniszczona obaj gracze mogą wystawić dwie jednogwiazdkowe jednostki ze swoich rezerw do twojej strefy jednostki. Strefa jednostki to strefa gdzie znajduje się jednostka, na którą zagrywasz daną kartę.

Reasonable Risk - Dowódca Zniszcz inną swoją jednostkę szturmowca w swojej strefie jednostki aby dać swojej jednostce bonus +4 do ataku.

Polecam także czytać dział Zasady czy już nie było dyskusji o tych kartach.

paweł - 2007-12-28, 22:17

wielkie dzięki za odpowiedź. po tym jak wczoraj wepchnęliście mi do łba podstawowe zasady dziś kupiliśmy imperial power pack i tniemy z córą w giere cały dzień. tylko właśnie mamy problem z tłumaczeniem tych kart z opisami.... wstawię tutaj jeszcze kilka kart do tłumaczenia , może przydadzą się jeszcze innym orłom z angielskiego .

[ Dodano: 2007-12-30, 10:23 ]
poproszę jeszcze te:
http://www.swpocketmodels.com/images/cards2.jpg

karta 053 FEAR LEADS TO ANGER http://www.swpocketmodels.com/images/card053.jpg

Masterek - 2008-04-07, 14:51

Jateż am malutką prośbe możecie mi przetłumaczyć karte "Executor Bridge" :oops:
Morthal - 2008-04-07, 15:30

Możesz przemieszczać o 1 gwiazdkę więcej statków (czyli ze standardowego 5 rośnie do 6).
Masterek - 2008-04-07, 17:50

Wielkie dzięki

[ Dodano: 2008-04-08, 13:38 ]
A co robi karta "face off"

kosssa4 - 2008-04-09, 14:45

A jak juz tłumaczycie to poprosze jeszcze o wytłumaczenie karty "Probe Droid"
Quide - 2008-04-09, 18:10

+1 do obrony

<Droid> +1 do obrony (w sumie +2)
Jesli ta jednostka (twoja jednostka na ktora rzucasz probe droid) zostanie zniszczona (w tej walce) to mozesz wybrac swoja jednostke ktora nie zostala wybrana do walki w tej turze i przestawic ja do strfy gdzie znajdowala sie twoja jednostka (ta, na ktora rzuciles probe droid i zostala zniszczona).


Przyklad:

W contested zone walczy twoj Acquisitor walczy z Deastatorem. Rzucasz Probe droid, a przeciwnik nic. Devastator trafia i niszczy twojego Acquisitora. Mozesz teraz wybrac dowolna swoja jednostke, ktora nie zostala wybrana do walki w tej turze, i przestawic ja z miejsca gdzie jest (ale tylko w grze, nie z rezerw) do contestet zone.

Morthal - 2008-04-09, 18:46

Face off
+1 do ataku
Działa na jednostki 1, 2 i 3 gwiazdkowe.
Jeżeli wyrzuciłeś tyle samo lub więcej oczek na kostkach niż przeciwnik, to obaj trafiacie.

kosssa4 - 2008-04-11, 16:45

Mam pytanie.
Niewiem jaka to była karta ale użył jej masterek ten @upupupup w dzisiejszej walce.
Było na niej napisane że dzięki niej statek ze znaczkiem lądownika może:

put 2 *unit from each player reserves to your unit zone.

I powstały 2 wersje tej karty stworzone przeze mnie i przez mojego kolege:
On twierdzi, że przywołane statki należą do niego a ja uważam, że one nadal należą do mnie i innego mojego kolegi (który też z nami grał i był w sojuszu z masterkiem).

Prawie pewne jest że gdyby uznac ich interpretacje to oni by wygrali a gdyby uznac moją to ja bym wygrał.

Ustaliliśmy, że wygra ten, który miał racje co do tłumaczenia bo i tak by wygrał.
Poprosze o prawdziwą interpretacje.
A jeżeli się pomyliłem to masterek mnie popraw.

Morthal - 2008-04-11, 17:42

Jeden gracz wstawia statki dla SIEBIE, a drugi dla SIEBIE. Nie ma żadnej karty (jak na razie), która pozwala przejąć kontrolę nad jednostkami przeciwnika.

Tylko jeżeli dokładnie napisaleś wording, to wybór które jednostki należy przywołać leży po stronie rzucającego kartę.

kosssa4 - 2008-04-11, 17:51

Czyli wygrałem, bo miałem racje :)
thx

Yaerius - 2008-04-11, 19:47

mógłby ktoś pomóc w tłumaczeniu? :)


DantE - 2008-04-11, 20:54

Jeśli w tej bitwie przeciwnik nie zagra karty force to dostajesz +2 do ataku.
JediMaster - 2008-04-22, 18:24

Ja bym poprosił w tłumaczeniu karty Obi-Wan Kenobi


Morthal - 2008-04-22, 18:37

Jeżeli Twoja jednostka zginie w tej walce (podczas której rzucasz tą kartę), ulecz wszystkie przyjazne jednostki w strefie, gdzie odbywa się walka.
Darth Bane - 2008-04-22, 18:38

"Jeżeli twoja jednostka jest zniszczona,sciągnij wszystkie znaczniki obrazen z wszystkich innych przyjaznych jednostek w twojej strefie jednostek"
calkiem przydante ;-)

Aleksander - 2008-04-22, 18:42

Morthal napisał/a:
Jeżeli Twoja jednostka zginie w tej walce (podczas której rzucasz tą kartę), ulecz wszystkie przyjazne jednostki w strefie, gdzie odbywa się walka.


Chyba źle przeczytałem tą kartę, ponieważ ona nic nie mówi o leczeniu jednostek w strefie gdzie rozegrała się bitwa. Karta mówi jasno: wszystkie jednostki w strefie domowej. Nic dodać, nic ująć.

JediMaster - 2008-04-22, 18:55

Poprosił bym jeszcze w przetłumaczeniu tych kart





Sev - 2008-04-22, 19:15

1 - Możesz się ruszać 6 gwiazdkami a nie 5
2 - Jeżeli jednostka 1 i 2gwiadkowa ma być zniszczona, rzuć kością. Jeżeli masz 6, to dajesz ją do swojej strefy domowej bez żadnych obrażeń.

Morthal - 2008-04-22, 20:33

Aleksander napisał/a:
Morthal napisał/a:
Jeżeli Twoja jednostka zginie w tej walce (podczas której rzucasz tą kartę), ulecz wszystkie przyjazne jednostki w strefie, gdzie odbywa się walka.


Chyba źle przeczytałem tą kartę, ponieważ ona nic nie mówi o leczeniu jednostek w strefie gdzie rozegrała się bitwa. Karta mówi jasno: wszystkie jednostki w strefie domowej. Nic dodać, nic ująć.


"In your unit's zone" = w strefie, gdzie była zniszczona jednostka. Nic nie ma o strefie domowej ;]

Yaerius - 2008-04-22, 21:01

Morthal napisał/a:
Aleksander napisał/a:
Morthal napisał/a:
Jeżeli Twoja jednostka zginie w tej walce (podczas której rzucasz tą kartę), ulecz wszystkie przyjazne jednostki w strefie, gdzie odbywa się walka.


Chyba źle przeczytałem tą kartę, ponieważ ona nic nie mówi o leczeniu jednostek w strefie gdzie rozegrała się bitwa. Karta mówi jasno: wszystkie jednostki w strefie domowej. Nic dodać, nic ująć.


"In your unit's zone" = w strefie, gdzie była zniszczona jednostka. Nic nie ma o strefie domowej ;]


"HOME ZONE" ;-)

Morthal - 2008-04-22, 21:28

Yaerius napisał/a:
Morthal napisał/a:
Aleksander napisał/a:
Morthal napisał/a:
Jeżeli Twoja jednostka zginie w tej walce (podczas której rzucasz tą kartę), ulecz wszystkie przyjazne jednostki w strefie, gdzie odbywa się walka.


Chyba źle przeczytałem tą kartę, ponieważ ona nic nie mówi o leczeniu jednostek w strefie gdzie rozegrała się bitwa. Karta mówi jasno: wszystkie jednostki w strefie domowej. Nic dodać, nic ująć.


"In your unit's zone" = w strefie, gdzie była zniszczona jednostka. Nic nie ma o strefie domowej ;]


"HOME ZONE" ;-)



Same home zone'y ;p

Yaerius - 2008-04-22, 21:35

mój błąd;) nie do końca przeczytałem Twojego posta i myślałem, że chodzi o ostatnią kartę.

jak coś to do kasacji post;)

Aleksander - 2008-04-23, 18:21

:oops: zwracam honor. Tak to jest gdy człowiek nie zdąży pomyśleć, a palce już klikają. Przeprasza wszystkich za wprowadzenie w błąd.
Trzeba ogłosić żałobę narodową :lol:

uzi43 - 2008-05-22, 20:29

JA bym byl wdzieczny, jakby ktos mi mogl przetlumaczyc te karty:
http://www.swpocketmodels...?number=card028
nigdzie nie moge znalezc zdjecia, ale karta nazywa sie: Vader's Call

Mateusz - 2008-05-22, 21:00

Vader's Call - Wezwanie Vader'a (w takim sensie, że to on woła)

Obie jednostki w tej bitwie otrzymują +trzy do ataku

uzi43 - 2008-05-22, 21:07

Obie?? To przeciwnika tez...? :-/
A to pierwsze?? Proton Torpedo?

Mateusz - 2008-05-22, 21:15

Cytat:
Obie?? To przeciwnika tez...? :-/
Nie wiem. Ja tu tylko tłumaczę ; ]

Proton Torpedo- Torpeda Protonowa

Atak Twoich jednostek pudłuje jeśli na którejkolwiek z kostek bazowego rzutu przeciwnika jest 6.

Edycja-> Być może tłumaczenie niefortunne, z uwagi na to że nie znam zasad gry.

DantE - 2008-05-22, 21:22

uzi43 napisał/a:
JA bym byl wdzieczny, jakby ktos mi mogl przetlumaczyc te karty:
http://www.swpocketmodels...?number=card028
nigdzie nie moge znalezc zdjecia, ale karta nazywa sie: Vader's Call


Vader's Call: Jednostki 1, 2, 3 gwiazdkowe. Obie jednostki w tej bitwie otrzymują +3 do ataku.

Proton Torpedo: Torpeda +3 do uszkodzeń. Twój atak nie trafia jeśli na którejś z kostek rzutu przeciwnika wypadnie 6.

patataj5000 - 2008-05-23, 15:22

Poraz 1 w życiu mam problem z kartą, Aayla Secura [O66, 58 RARE ] :

"...You may discard this objective form play durning battle involving a friendly Aayla Secura's unit to give that unit +4 defense..."

Interesuje mnie konkretnie ten fragment, ponieważ nie wiem czy działa on tylko na Aayle, czy na inne jednostki też

DantE - 2008-05-23, 16:19

patataj5000 napisał/a:
Poraz 1 w życiu mam problem z kartą, Aayla Secura [O66, 58 RARE ] :

"...You may discard this objective form play durning battle involving a friendly Aayla Secura's unit to give that unit +4 defense..."

Interesuje mnie konkretnie ten fragment, ponieważ nie wiem czy działa on tylko na Aayle, czy na inne jednostki też


Jest wyraźnie napisane, że bonus jest dla jednostki Aayly Secury.

kosssa4 - 2008-06-18, 18:13

Ostatnio doszło mi torchę kart i nie rozumiem 3 z nich:
Pierwsza: http://www.tierfon.be/ima.../111_of_120.jpg

Druga: http://www.tierfon.be/ima.../013_of_120.jpg

i podobna do poprzedniej, Trzecia: http://www.tierfon.be/ima...ds/card_020.jpg

dyndo sydius - 2008-06-18, 20:44

Pierwsza - rzucasz 2 razy dwoma kostkami, jak trafisz zadajesz obrażenia

Druga i trzecia - jeżeli rzucisz więcej lub tyle samo co przeciwnik obie jednostki trafiają.

Johan - 2008-06-18, 20:48

Co do drugiej i trzeciej, to ja bym to przetłumaczył tak: "Jeśli będziesz miał równy lub wyższy niż bazowy rzut twojego przeciwnika, to obie jednostki trafiają" Tłumaczenie może być błędne, z uwagi na moją nieznajomość gry.
kosssa4 - 2008-06-18, 21:39

Na tej karcie anakina jest napisane "any hit deals damage"
Co tłumacze jako "Wszystkie uderzenia zadają obrażenia".
To znaczy, że mogę np. Jednostką, która ma 3 damage i jednostke laser zniszczyć w jednej turze jednostkę która ma 6 tarcz za pomocą tej karty? (przy farcie w kostkach) Jeżeli tak to super, bardzo mi się przyda do floty na laserkach & droidach :-)
A ta druga i 3 słaba... raczej rzadko mogą być przydatne...
Ale w końcu to commony a Anakin Rarek ;-)

Morthal - 2008-06-18, 23:50

Niestety Anakin tak działa, co mnie już zdążyło wkurzyć w paru grach ;)
Marat - 2008-06-20, 07:02

A czy any nie oznacza przypadkiem dowolny?
kosssa4 - 2008-06-20, 17:29

Tłumaczenie z translate.pl:

"Tłumaczenie: ANY
A DOWOLNY; LADA; PIERWSZY LEPSZY; WSZELKI
ADV WCALE; BYNAJMNIEJ; CHOĆ TROCHĘ
PART BYLE; BĄDŹ
PRON JAKIŚ; JAKIKOLWIEK; KAŻDY; KTÓRY"

W tym kontekście to znaczy akurat każdy...


Co do tematu to mam jeszcze kilka kart, które myślę, że rozumiem, ale nie jestem pewien.

http://www.tierfon.be/ima.../112_of_120.jpg

http://www.tierfon.be/ima.../108_of_120.jpg

dyndo sydius - 2008-06-20, 18:05

1 - jeżeli żadna jednostka nie została zniszczona, ponów bitwe

2 - gdy wyłożysz tą kartę połóż do 4 jednogwiazdkowych jednostek (które mają taką samą nazwę jak jednostka w twojej strefie domowej) do twojej strefy domowej ze swoich rezerw.

kosssa4 - 2008-06-20, 18:29

Co do drugiej z kart: A chodzi np. Jak mam w strefie domowej gold squadron, eta-2 interceptor, a w rezerwach gold squadron, eta-2 interceptor i silver squadron, eta-2 interceptor x3.
To mogę tylko tego gold czy też te silvery?
Właśnie przeglądam karty z S&V i się zastanawiam czy dodać do poszukiwanych to:

http://www.tierfon.be/ima...ards/card54.jpg <-- Nie rozumiem tego :)
http://www.tierfon.be/ima...ards/card40.jpg <-- Tego też :)

Paltius - 2008-06-20, 21:16
Temat postu: problem z rozumieniem zasad kart
siemka mam problem ze zrozumieniem jak działają karty w praktyce tyczy sie to dokładnie Mustafar i Altering the Deal; w Mustafar mnie interesuje czy można wybrać dowolny statek o koszcie 1 nawet ten który zostaje zniszczony podczas potyczki<w przypadku gdy oba schodzą mój i przeciwnika> a co do tej drugiej jak mam rozumieć "discard an objectve card" mam go wywalić z reki czy odkrytego z gry....z góry dzieki :-D
kosssa4 - 2008-06-20, 23:49

Jak dajesz tu do tłumaczenia to dawaj ze screenem lub chociaż numerem kolekcjonerskim, bo łatwiej się szuka.
Polecam stronę http://www.tierfon.be/

Mustafar... Dosłowne tłumaczenie: Kiedykolwiek zniszczysz statek przeciwnika, możesz wziąć jednogwiazdkowy statek z rezerw do swojej strefy domowej.
Możesz dowolny, który znajduje się w rezerwach. Na 100% możesz zniszczone w innych bitwach statki. Czy możesz wziąć ten statek, który został zniszczony w tej bitwie? Zdaje mi się, że tak, ale pewien nie jestem... Jeżeli się mylę to mnie poprawcie :)
Altering the Deal... Dosłowne tłumaczenie: Kiedy grasz tą kartę możesz wyrzucić jedną kartę celu. Jeżeli wybierzesz kartę celu przeciwnika, to kładzie on ją na spód swojej talii i zastępuje ją nowym odwróconym tekstem do dołu celem (zwykła kartą jak na początku gry)
Jeżeli jest napisane, że można też kartę celu przeciwnika to chyba nie można ze swojej ręki.
Nie jestem tego pewien... więc mnie poprawcie, jeśli wprowadzam w błąd :-)
Też jestem ciekawy.

Jeżeli komuś się nie chce szukać tych kart to proszę:
http://www.tierfon.be/ima.../109_of_120.jpg
http://www.tierfon.be/ima..._041_of_120.jpg


@edit
I czekam na tłumaczenie kart dwa posty wyżej :)

DantE - 2008-06-21, 11:32

Poprawne tłumaczenie Altering the Deal
Kiedy zagrywasz tą kartę, możesz zdiscardować kartę typu obective. Jeśli to zrobisz, wybierz objective przeciwnika. Przeciwnik odkłada tą katę na spód tali i wystawa w zamian nową odwróconą kartę.

Discardować można wyłącznie karty z ręki.

kosssa4 - 2008-06-24, 22:24

http://www.tierfon.be/ima.../051_of_120.jpg
http://www.tierfon.be/ima...ards/card54.jpg
http://www.tierfon.be/ima...ards/card40.jpg

Prosiłbym o tłumaczenie tych kart :-)

Yaerius - 2008-06-24, 22:41

kosssa4 napisał/a:
http://www.tierfon.be/images/stories/Base%20set%20cards/051_of_120.jpg
http://www.tierfon.be/ima...ards/card54.jpg
http://www.tierfon.be/ima...ards/card40.jpg

Prosiłbym o tłumaczenie tych kart :-)


pierwsza: +3 do obrony jesli przeciwnik ma wiecej jednostek w Twojej strefie od Ciebie
druga: mozesz zniszczyc swoja jednostke w swojej strefie. jesli tak zrobisz, zadajesz obrazenia za kazda gwiazdke poswieconej jednostki, rozdzielajac te obrazenia na jednostki wroga w Twojej strefie. jesli jednostka przeciwnika ginie, bitwa sie konczy. innymi slowy - poswiecasz cos 5cio gwiazdkowego i mozesz zadac jednostkom przeciwnika 5obrazen rozdzielajac te obrazenia na kilka jednostek albo na jedna
trzecia: jesli podejmiesz combat action (nie pamietam co to znaczylo) wybierz jednostke do wybranej bitwy. ta jednostka oraz obronca tocza do trzech pojedynkow, albo jedna z jednostek zostanie zniszczona

Jeśli coś źle to proszę o poprawę :-)

uzi43 - 2008-06-28, 11:02

No ak by mi ktos pomogl przetlumaczyc, a racze zrozumiec ta karte:
http://www.swpocketmodels...?number=card119
chodzi mi o ostatnie zdanie ;-)
z gory dzieki.

Morthal - 2008-06-28, 11:05

Jeżeli Twoja jednostka ma zostać zniszczona, rzuć kostką. Na 4-6 nie zostaje zniszczona. Ma teraz na sobie teraz o 1 mniej obrażeń niż tarcz.

Czyli np. jak coś ma 1 tarcz, to nakładasz na niego 0 obrażeń. Jak to ma 9 tarcz, to nakładasz 8 obrażeń.

uzi43 - 2008-06-28, 12:59

Dzieki :mrgreen: teraz karte moge do Decka dodac ;-)
JediMaster - 2008-08-02, 13:33

J bym prosił o tłumaczenie tych kart

Saving a friend
www.swpocketmodels.com/images/cardsv012.jpg

Coordinated attack
www.swpocketmodels.com/images/cardsv023.jpg

Leia Organa
www.swpocketmodels.com/images/cardsv046.jpg


no i podstawowe

Tractor Beam
www.swpocketmodels.com/images/cards3.jpg

kosssa4 - 2008-08-02, 16:35

JediMaster napisał/a:

Saving a friend
www.swpocketmodels.com/images/cardsv012.jpg

+3 obrony jeżeli twój statek ma na sobie obrażenia.

JediMaster napisał/a:
J bym prosił o tłumaczenie tych kart
Coordinated attack
www.swpocketmodels.com/images/cardsv023.jpg

Zamiast używania wartości ataku z twojego statku możesz użyć wartość ataku innego zaprzyjaźnionego statku w strefie swojego statku.
Czyli: np. Masz +1 atk, a zaprzyjaźniony statek w tej samej strefie ma +3 atk. Możesz użyć wartości +3 atk.

JediMaster napisał/a:

Leia Organa
www.swpocketmodels.com/images/cardsv046.jpg

Kiedy grasz tą kartę, możesz zrzucić (albo inaczej "zdiscartować") karty celów i karty bounty hunters ze swojej ręki. Za każdą zrzuconą kartę twój statek dostaje +1 atk i +1 dmg.

JediMaster napisał/a:

Tractor Beam
www.swpocketmodels.com/images/cards3.jpg

Po końcu tej bitwy możesz przenieść statek, który ma mniej gwiazdek od twojego statku, ze strefy sąsiadującej ze strefą twojego statku do strefy twojego statku.
np. Twój 4-gwiazdkowy statek jest w contested zone, po bitwie możesz przenieść 1,2 lub 3-gwiazdkowy statek ze strefy domowej do contested zone.





Nie jestem pewien tłumaczenia, więc jeśli coś jest źle to mnie poprawcie ;)

FlaQ - 2008-08-11, 09:57

Chcialbym się dowiedzieć czy ta karta niweluje również działanie ikonki Shileda

http://www.tierfon.be/ind...d=749&Itemid=85

A tutaj czy zadajemy 2 damage jeżeli jesteśmy trafieni w tej walce czy jeżęli mam już na sobie trafienia??

http://www.tierfon.be/ind...d=636&Itemid=84

Do tej karty to samo pytanie co do karty wyżej

http://www.tierfon.be/ind...d=468&Itemid=68

W tej karcie chciałbym się dowiedzieć konkretnie jak działa na jednostki z ikonką Shiled

http://www.tierfon.be/ind...id=90&Itemid=52


Z góry dzięki

kosssa4 - 2008-08-24, 00:39

1. Raczej tak, bo to chyba jest jakiś "effects".
2. Liczy się to co przed walką.
3. A tutaj odwrotnie :)
4. Wydaje mi się, że ikonka shield niweluje tylko obrażenia zadane w walce, a nie te, które sam sobie zadasz...

patataj5000 - 2008-08-24, 12:43

Z tym r2-d2 nie zadajesz sobie damage tylko zaczynasz z 1 mniej, niby zadna różnica a jednak, bo shield niweluje tylko damage zadane przed karte/jednostke a tutaj masz poprostu 1 mniej
FlaQ - 2008-08-24, 12:44

Dzięki bardzo
bastekkk - 2008-10-07, 17:31

A co do tej http://www.tierfon.be/ind...d=636&Itemid=84 karty to te dmg przed walką mam mieć ja czy przeciwnik ?
kosssa4 - 2008-10-07, 18:13

Twój statek ma mieć te obrażenia.
bastekkk - 2008-10-07, 18:58

a jak przeciwnik a ja nie to nie działa ?
Radekk - 2008-10-07, 19:20

Bastek mam ta karte ... i chyba już to ustaliliśmy
ObiWan1505 - 2008-10-14, 19:48

Czy ktos mógłby mi przetłumaczy karte Battle of Coruscant z dodatku Scum&Villiany 17/60?
bastekkk - 2008-10-14, 20:38

Battle of Coruscant:
Jednostki w tej strefie dostają +1 ataku (Jak masz z jednostki np 2 ataku to masz 3) ALE to działa także na jednostki przeciwnika ! a z tym że to jest forward objectiv to jest kilka wersji i nikt nie wie jak to działa do końca

Yaerius - 2008-10-14, 21:29

ObiWan1505 napisał/a:
Czy ktos mógłby mi przetłumaczy karte Battle of Coruscant z dodatku Scum&Villiany 17/60?


jednostki znajdujące się w strefie, w której znajdują się ten objective dostają +1 do ataku podczas bitew i strikow na objectivy

DantE - 2008-10-14, 22:11

A może niektórzy najpierw przeczytają kartę a nie wprowadzają innych w błąd. +1 do ataku jednostki dostają wyłącznie podczas bitew a nie strików.

A co niby jest takiego niewiadomego w związku z faktem że to forward objective?

kosssa4 - 2008-10-14, 22:44

bastekkk napisał/a:

a z tym że to jest forward objectiv to jest kilka wersji i nikt nie wie jak to działa do końca



No, jest to objective, który możesz zagrać w contested zone. Może być tylko 1 twój objective i jeden przeciwnika. Jeżeli jest zagrany w contested zone to po zniszczeniu nie daje jednostek z rezerw. Jeżeli jest zagrany w strefie domowej, działa jak zwykły objective.
Aby wygrać musisz zniszczyć wszystkie cele przeciwnika czyli fowardy też (chyba, że wygrasz poprzez zniszczenie jednostek).

Taka jest moja "wersja".

bastekkk - 2008-10-18, 09:42

http://www.swpocketmodels...umber=cardsv050
Co to robi ?

DantE - 2008-10-18, 17:59

Battle of Yavin

Każda jednostka jaką wybierzesz jako atakującego w tej strefie objective'a może wybrać drugiego innego obrońcę do walki po zakończeniu jego pierwszej walki.

bastekkk - 2008-10-18, 20:53

Aha, czyli moge jedną jednostką dwie zaatakować ? Czy jeśli w pierwszej battle moja jednostka polegnie to może drugą zaatakować ? I czy przeciwnik też korzysta z tego?
DantE - 2008-10-18, 21:35

bastekkk napisał/a:
Aha, czyli moge jedną jednostką dwie zaatakować ?

Przecież to napisałem.
Cytat:
Czy jeśli w pierwszej battle moja jednostka polegnie to może drugą zaatakować ?

A niby kto ma zaatakować tą jednostkę skoro twoja poległa.
Cytat:
I czy przeciwnik też korzysta z tego?

Nie, czytaj uważnie kartę bo jest tam napisane, że dotyczy to twoich jednostek.

bastekkk - 2008-10-21, 09:02

http://www.swpocketmodels...umber=cardga073
Jeżeli ja przeciwnikowi hitn-e to sobie redukuje o 1 dmg czy przeciwnikowi ?

kosssa4 - 2008-10-21, 10:50

Sobie, inaczej karta nie miała by sensu...
bastekkk - 2008-11-11, 18:43

http://www.swpocketmodels...umber=cardsv044 Czy karty typu lock it down redukują obrażenia zadane przez tą karte ? Bo jest napisane After the battle czyli po bitwie więc nie wiem.
Radekk - 2008-11-12, 21:51

redukuje chyba tylko w wypadku takich kart jak Acceptable Loss pod warunkiem zę rzucęją jako pierwszy ale tutaj to nie powiem na 100%
bastekkk - 2008-11-13, 13:40

radekk ty sie nie odzwyaj bo sie nie znasz, pytam sie innych a znam twoje zdanie więc sie nie odzywaj, a chodzi mi dokładnie o to after te batle
kosssa4 - 2008-11-13, 15:38

Hmm... ciężka sprawa, ale wydaje mi się, że jeśli Lock it Down nie określa, że redukuje obrażenia tylko w walce, to po walce też redukuje.

To znaczy, że jak ktoś użyje umiejętności Dengara to zadaje 2 obrażenia tylko sobie.

A co do radkka to wydaje mi się, że to kompletna bzdura z tym kto rzuca pierwszy.

DantE - 2008-11-13, 16:13

kosssa4 napisał/a:
A co do radkka to wydaje mi się, że to kompletna bzdura z tym kto rzuca pierwszy.


Przy Acceptable Loss ma znaczenie, która karta jest zagrywana jako pierwsza. Przy Dengarze już nie.

bastekkk - 2008-11-13, 16:36

czyli lock it down redukuje dengara ?
kosssa4 - 2008-11-13, 17:34

Tak.
Radekk - 2008-11-15, 15:16

a czy zredukuje Acceptable Loss jak ktoś najpierw zagra AL a ja potem Lock i Down
kosssa4 - 2008-11-15, 15:29

Nie, nie zredukuje.

Jeszcze 2 dni temu powiedziałbym inaczej, ale z tego co powiedział DantE wynika, że nie redukuje.

DantE - 2008-11-15, 17:00

Radekk napisał/a:
a czy zredukuje Acceptable Loss jak ktoś najpierw zagra AL a ja potem Lock i Down


Jeśli Acceptable Loss zniszczy twoją jednostkę to nie zredukuje z prostej przyczyny, ty nie zagrasz żadnej karty bo bitwa wtedy jest zakończona. Więcej o Acceptable Loss tutaj.

DantE - 2008-11-16, 22:09

bastekkk napisał/a:
czyli lock it down redukuje dengara ?


Tak jak myślałem, ale chciałem się upewnić, Lock It Down nie redukuje obrażeń z Dengara, ponieważ Dengar działa po bitwie a LID działa tylko w trakcie bitwy.
Potwierdzenie

Yaerius - 2008-12-01, 18:08

mógłby ktoś wyjaśnić mi tekst z kart no.50 z dodatku S&V? tj. Battle of Yavin
bastekkk - 2008-12-01, 18:26

...
strona wcześniej masz

[ Dodano: 2008-12-13, 21:22 ]
http://www.tierfon.be/ind...d=772&Itemid=85

Rozumiem to że:
Po bitwie wybieramy jakies przyjazne jednostki w tej strefie. Zadajemy tyle Dmg ile mają build starsów wybrane jednostki "jakimś jednostkom". Ale którym jednostkom mam zadać te dmg ? Tym co wybraliśmy ja i przeciwnik ?

kosssa4 - 2009-03-19, 18:39

Karta Search and Destroy:
http://www.tierfon.be/ind...d=663&Itemid=84
Chodzi mi o słowo either.

"Tłumaczenie: EITHER
ADV TEŻ; I DO TEGO
CONJ BĄDŹ
PRON OBAJ; OBYDWAJ; KTÓRYKOLWIEK; KTÓRYŚ; KAŻDY"

Z jednej strony "którakolwiek z kości", a z drugiej "obydwie kości"
Jaka wersja jest prawdziwa?

gercu - 2009-03-20, 12:25

Którakolwiek.

Gdyby było obie to by napisali both a nie utrudniali sobie życia :)

patataj5000 - 2009-03-21, 01:48

A do tego nie robili by tej karty UC :P
kosssa4 - 2009-03-21, 11:44

Dagobah Swamp to też UC. :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group