Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

M: Taktyka - Komba.

Ki Adi Mundi - 2007-11-22, 00:03
Temat postu: Komba.
no to popatrz Luke na inne przegiecie. stawiasz za rogiem 2 GONKi i Bobe Fetta, BH.
uzywasz Mobile Attacka (acz w sumie ruszasz sie nie wiecej niz 3 pola) i robisz 6 atakow w max 3 roznych wrogow. 6 szans na Dezintegracje ;]

--------------------------------------
Wątek wydzielony z:
http://www.dante.xon.pl/s...php?p=2455#2455

Administracja.

Appo - 2007-11-22, 07:29

Z tym że GONK-i muszą sie cały czas stykać z Bobą, bo taka jest zasada power coupling....
Ki Adi Mundi - 2007-11-22, 10:20

ale jak sie je dobrze postawi to juz jest rzeznia... a jak jeszcze w skladzie jest Han, Rebel Hero i Ackbar (albo co innego z Reconem)...
Stormtrooper - 2007-11-23, 16:54

Ja tam nie posiadam Boby Fett'a (choć chętnie bym go posiadł), ale wiem że ciekawy kombo to np. ma Rebel Comanndo Strike Leader. Jeśli ktoś posiada jeszcze jakichś zwykłych komandosów (tak jak ja :-) ) to dodaje im granaty za 20 damage... Ten kombo kilka razy mi pomógł...
Darth Bane - 2007-12-09, 08:53

A gonk nie daje ataku przypadkiem tylko wtedy gy się nie ruszymy??
Ki Adi Mundi - 2007-12-09, 12:31

daje Extra Attack dopoki sie z nim stykasz. Za to Extra Attack wykonujesz zamiastr ruchu. A Bel Iblis pozwala to obejsc ;)
Silversword - 2007-12-13, 23:25

To kombo z innej beczki:

- Rebel Captain, albo lepiej dwóch dla bezpieczeństwa.
- Rebel Troopery i Rebel Heavy Troopery w stosunku 3:1.
- Rebel Officer, lub dwóch lda bezpieczeństwa.

Dzięki CE Captaina, i Officera mamy +7 do ataku za 10 Damów, i +8 za 30 Damów. Jeśłi przeciwnik jest mało żywotny i niskopunktowy używamy zwykłych rebelów do wybicia Twin Atackiem, Rebel Captain dzięki Deadeye moze nieźle namieszać, ale największą potęgą jest Twin Atack Heavy Trooperów, a jeśli zachowamy stosunek Rebelów do Heavy Reblów 3:1, mamy bo combine fire za 30 damów i na +22 do rzutu strzał, a więc niemal prwne trafienie. Combine Fire w obu strzałach można wyważać w zależnośći od liczby Obrony przeciwnika.

Sinus - 2008-01-08, 22:39

Nie dawno zauważyłem to kombo, ale stwierdziłem ze nikt o nim nigdy nie mówi ani na forum nikt nigdy o nim nie napisał wiec oto i one,

Lord Vader
Imperial Governor Tarkin

Mianowicie działa ono tak Vader podchodzi do jakiegoś silnego Jedi/Sitha np. swojego bliźniaka z Universa, 6 pól od obu Vaderóv stoi Tarkin, Inicjatywe wygrał Tarkin wraz z Lord Vaderem, Lord odpala Sith Rage i Assault'a, ma 4 ataki z +18 do ataku, po 4 atakach aktywuje sie tarkin dając mu kolejne dwa, czyli Lord Vader może zabrać 180 damage, w jednej tuze ruszając sie 6 pól, i na 6 pól stojąc od Tarkina, :shock: :shock: :shock: Wizardzi zanim wydadzą jakoś figurke powinni sie zastanowić czy nie zrobią przebiętego komba,

Ki Adi Mundi - 2008-01-08, 22:58

to kombo bylo juz znane.. tak naprawde pozwala tylko Vaderowi zaoszczedzic 1 Force na Assaulcie, bo Tarkin daje Extra atak, to samo co GONK. Po aktywacji Tarkina Vader nie zaatakuje juz wiecej.
wiec Vader zrobi i tak 4 ataki z Ragem, ale zuzywa na to tylko 1 Force, wiec moze miec 1 na przerzyty, albo drugi uzywa na Overhelming.

Sev - 2008-01-09, 14:00

Wiem, że jestem nudny, ale co mi tam: to kombo ma łatwe rozwiązanie:acurate shoot.
Darth Bane - 2008-01-10, 18:04

A naprzykład nie lepiej było dać Lorda Vadera i Sly Morra??Lub/i Bomar Monka??
I jedno pytanie czy Można zrobić komuś 2 Dominate w jednej turze??

Darth Revan - 2008-01-10, 19:16

Jak masz 2 figurki z Dominate to raczej tak bo Dominate polega na oddaniu swojej tury innej figurce.
Lord Estel - 2008-01-10, 20:45

Tak, można ile masz dominate.
Darth Ewok - 2008-01-11, 07:59

a żeby nie bawić się w dobre ustawianie tarkina wystarczy wziąć Mas Amedde ;)
Ki Adi Mundi - 2008-01-11, 10:58

ale wtedy nie podziala Doctrine of Fear, a Lord ma troche malo defa jak na Vadera ;)

Dominate jest dobrym pomyslem, ale znowu trzeba by uzyc 1 Forca zeby zrobic 4 ataki, juz nie mowiac o tym ze mamy 50% szans na to ze trzeba bedzie kolejnego zuzyc zeby wogle Dominate zadzialal. A jak juz sie przekonalem, Lordowi Force baaardzo szybko sie konczy...

jak juz koniecznie chcecie dopakowywac Lorda, to mozna dodac i Sly i Tarkina, ale to juz jest 71+22+28 = 131 pkt, czyli prawie cala pula na 150, i ponad pol na 200, a zeby kombo przestalo dzialac, wystarczy zabic Vadera.

MiKaj - 2008-01-13, 22:01

Zobaczcie coś takiego: to kombo działa tylko na mapach gdzie setup arena to zamknięte pomieszczenie(np. Imperial base). Wystawiamy w składzie R2D2, Muun tactik brokera i ewoka. Resztę punktów dopychamy czym chcemy. Muun wygrywa inicjatywę, a R2 zamyka skład przeciwnika. Potem lecimy na środek i mamy wygraną potyczkę. Czy takie coś jest możliwe? Jak tak to jest to totalne przegięcie. :roll:
NaVaR - 2008-01-13, 23:50

Hmmm... Wg mnie możliwe, ale tylko w przypadku jeśli:
1. przeciwnik nie będzie miał sapera w składzie, który wysadzi drzwi...
2. R2D2 będzie widział drzwi w pierwszej inicjatywie...

Darth Ewok - 2008-01-14, 14:16

a to kombo z innej beczki
-R2-D2 astromech droid
- Mace windu jedi master

r2-d2 przewozi mace windu w środek jakiejś rozruby a ten robi wirlwind'a i rozwale mnóstwo HP czy to jest możliwe? ;>

Ki Adi Mundi - 2008-01-14, 15:22

Windu robi kazdemu 2 ataki, czyli zadaje po 40 obrazen, a ze jest w srodku rozruby, w nastepnej inicjatywie ginie... Cienki pomysl.

Plan z R2 jest niewykonalny, bo na zadnej mapie R2 nie jest w stanie ze startowej pozycji tak sie ruszyc 12 pol, zeby zobaczyc drzwi do Setup Area. Niestety :(

Darth Bane - 2008-01-15, 21:38

A jak rozłożysz Tilesy??Może tak być??
Ki Adi Mundi - 2008-01-15, 22:32

no jak dobrze porozkladasz Tilesy to teoretycznie tak, ale to trudne bedzie, bo one tez maja sciany w wiekszych ilosciach.
HaBer - 2008-02-09, 17:50

Ostatnio Grałem z gosciem
ja miałem bobe RS, 2x Rebel captainów 2x Elit Hoth trooperów Hana Solo Rebel hero wookiego fredoom fightera 4-loma
pomyslałem sobie ze capitanowie dadzą twin atak elitom i han da advenatageous Atak. Dodatkowo han z mobilem atakiem jakos załatwi sprawe
ale sie pomyliłem bo gosc miał vadera imperial comadera duzo szturmowców bobe RS i at-st i cos tam jescze z dobrym comanderem. Szturmowcy z coverem i CE od vadera mieli 26 defa i mało kto z moich ich trafiał, Wkoncu mnie zalali wybili i vader dokonczył to co zostało a o at-st juz nie mówie i jaka to sprawiedliwos ? :?:

Sev - 2008-02-09, 20:02

I co w tym dziwnego?? ;-) Jeżeli wróg daje taki skład, to jedyne co możesz dać, to ludzi z rakietami, granatami, miotaczem promieni i tak dalej. Nie ma innego wyjścia.
Ki Adi Mundi - 2008-02-10, 18:24

albo grac na Mustafarze :P najlepiej skladem z duza iloscia Mobile Attackerow ;)
Darth Bane - 2008-02-10, 18:39

Ki Adi Mundi, i żeby ci Mobile Attackerzy mieli jeszcze Acurate Shot jak naprzykład mój Han Solo Scoundrel ;-)
Sajek - 2008-02-10, 23:04

MiKaj napisał/a:
Zobaczcie coś takiego: to kombo działa tylko na mapach gdzie setup arena to zamknięte pomieszczenie(np. Imperial base). Wystawiamy w składzie R2D2, Muun tactik brokera i ewoka. Resztę punktów dopychamy czym chcemy. Muun wygrywa inicjatywę, a R2 zamyka skład przeciwnika. Potem lecimy na środek i mamy wygraną potyczkę. Czy takie coś jest możliwe? Jak tak to jest to totalne przegięcie. :roll:


nie. gdy poświęcisz kogos Muunem, to przegrasz na punkty

Ah7:
A kombinowanie ognia? ;p
moglo byc gorzej, mogl wziac Felucian Stormtrooper Officera i miec w coverze 30 def ;)

HaBer - 2008-02-18, 12:55

tez prawda i co ja bym wtedy zrobił ? :mrgreen:
Rogal - 2008-02-22, 12:07

To ja wam opowiem moją historię otóż grałem z gościem który miał w składzie
-thrawna, Vadera JH,Mas Amede,Chologram veersa,E-web blaster ,Night sister sith witch i stormtróperów :-(
Cały czas wygrywał inicjatywę Thrawnem i zmieniał miejscami figurki np Vader z szturmowcem nic nie miałem do gadania i jeszcze ten fire support mission :-/

Pomóżcie jak sobie z takim składem poradzić

PS ja grałem składem obi-wan(startowy),Chewbacca(R&I),Boba fett(RS),HAn solo on tantuan,Leia Hoth Comander i rebel snow speeder.

z góry dzięx za pomoc

Lampka - 2008-02-22, 12:16

Muun Tactics Broker(tylko jak masę wystawiasz), Muunem wygrywasz inicjatywę, załatwiasz Thrawna(przyda się Rebel Leader), czekasz na aktywację Veersa, potem załatwiasz stormtrooperów koło niego i on schodzi.
Darth Revan - 2008-02-22, 12:46

Tylko zostaje jeszcze Vader JH, niejest łatwo sobie z nim poradzić, najlepiej jakbyś miał w składzie jakiegoś Lukea najlepiej z TFU by sobie szybko poradzić z vaderem lub przynajmiej osłabić.
Rogal - 2008-02-22, 13:27

No właśnie z tym Vaderem są największe problemy ,ale dzięx za informacje
Raquel - 2008-02-24, 21:38

Co można dorzucić do Wookie Huntera żeby było jakieś fajne combo
Darth Revan - 2008-02-24, 21:45

Do wooki Huntera można dać Blizzarda( raport do at-st i flarking attack), Rodian Hunt master( deday) i oczywiście kogoś do kombinowania ognia np. at-at driver.
Lampka - 2008-02-24, 21:54

Blizzard Scout 1, AT-AT Driver(mogą kombinować ogień z AT-ST), Baron Fel(+6 a nie +4 do ataku jak kombinujesz ogień), General Veers(możesz strzelać do jednostek w Coverze nawet jak nie jest najbliższym celem) Imperial Officer(dodatkowy atak) Grand Admiral Thrawn(+3 attack i + 3 defense)
NaVaR - 2008-02-24, 23:31

Może też przydać się Stormtrooper Commander. Zwiększasz obrażenia o 10. ;)
Rogal - 2008-02-27, 18:43

Zrób sobie at-st skład i dorzuć do tego jakiegoś komandera ;-)
Master of Force - 2008-03-15, 20:01

Ja zawsze w moim squadzie mam Han Solo In Stormtrooper Armor bo dzięki jego CE moje figurki ruszają się 12 pól i atakują a oprócz tego CE Ma Furious Assault co jest bardzo przyjemne na różnego typu masówki :-) i Kosztuje tylko 25 pkt a staty ma całkiem niezłe :-) ;-) :-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: . Co jest najlepsze jego CE działa na całą planszę i nie ma limitu kratek co daje super mobilnośc squadu .
:mrgreen:

A jeżeli chodzi o Imperium strasznie opłaca się miec Admirala Piett'a ponieważ masz 2 rzuty na inicjatywe i daje wszystkim jednostką w pobliżu 6 pól Opportunist co też jest przydatną umiejętnością :mrgreen:

Appo - 2008-03-15, 20:57

Ale jeśli użyjesz CE Hana to nie możesz używać Mocy i umiejętności, jakie byś mógł normalnie użyć w czasie tury...
Master of Force - 2008-03-15, 21:56

Dlaczego niby nie mógłbym użyc np sweepa , use the force itd ?? skoro to jest normalny attack.
Sajek - 2008-03-15, 22:44

dlatego, ze w tekscie Chargin Fire jest "Replaces turn", czyli zamiast tury. Nie masz juz tej części tury, jakiej są ataki, tylko cała tura jest zastąpiona, więc nie możesz użyć czegoś, co ma 'replaces atacks', czyli zastępującego ataki
Ki Adi Mundi - 2008-03-15, 23:25

ale Use the Force by zadzialalo, bo rzuca sie przed atakiem, a nie zamiast niego.
HaBer - 2008-03-27, 21:40

a kombo luka hero of yavin ?? grałem z gosciem który na rebel troop carcie miał włąsnie luka podjeżdza do mojego boby i wali 4 ataki w tym jeden krytyk wiec dzięki czemu ma znowu dwa ataki a jak sie w niego zaatakuje to ma jescze deflecty czy to nie przegiecie jak wali 6 albo 7 ataków ?? i jescze podchodzi do niego princess leia i daje mu imediante atack i znowu wali krytyka? ?
Darth Bane - 2008-03-27, 21:42

Nie bo jest male prawdopodobienstwo ze rzuci 19 czy 20,a wcale nie ma az tak duzo do ataku więc zawsze tez nie trafia
Darth Ewok - 2008-03-27, 21:52

no ale z bonusem od princes leii i z wsparciem jakiś najtanszycjh jednostek robi sieczke
Rogal - 2008-04-03, 19:05

z drugiej strony szybko go sie rozwala 20 w coverze to nie jest tak dużo i ma tylko 3 forcy na deflecty
HaBer - 2008-04-14, 21:02

ostatnio skapnołem sie na takie kombo
3x guard droid
battle droid officer
genosian overseer

guard droidy mają normalnie twin attack od geonsiana dostają drugie dwa a od officera +4 ataku czyli mają 11 ataku na 80 życia :mrgreen:

Nergal - 2008-04-14, 22:12

stormtrooper
Darth Vader Imperial Commander
Felucian Stormtrooper Officer

= Trooperki mają na coverze 30 defa xD

Sinus - 2008-04-14, 22:15

Nic nowego nie napisaliście, wszystkim, oba komba dobrze znane
NaVaR - 2008-04-14, 22:17

Snowtrooper: pomysł stary jak świat...
http://www.dante.xon.pl/s...php?p=4555#4555

Darth Ewok - 2008-04-15, 07:40

heh a może:
Felucian Warrior on rancor
Nom Anor
Weeque Leeder

Rancor ma SS i Mighty Swing dodatkowo jeśli atakuje się go z przyległego ( a tak jest prawie zawsze) ma Parry xD

Leobreaker - 2008-04-19, 11:55

Exar Kun + x Rampaging Wampa

Rampaging Wampa (jeśli wygramy na inicjatywę) skorzysta z Ambusha, Rend +20 oraz Momentum, czasami także Jedi Hunter.
Jego ataki: 30 dam/+15 i 50 dam/+15, a jeśli to Jedi 40 dam/+19 i 60 dam/+19.

Darth Bane - 2008-04-19, 13:37

Ti wcalke nie jest takie przegięte Leobreaker, gdyz sklad jest kosztowny i latwo go wystrzelac
Nergal - 2008-04-19, 14:38

Może takie :
2x Heavy Stormtrooper
Admiral Piett
Grand Moff Tarkin
Imperial officer

Heavy stormtrooper ma 40 dmg i +10 do ataku (od admirala pietta w zaaktywowane modele)
Wykonujemy 3 aktywacje ( od Grand Moff Tarkin) Pierwsza to imperial officer , W czasie jego aktywacji wykonujemy atak Heavy Stormtrooperem . Następne dwie aktywacje to równierz ataki Heavy Stormtrooperów.

Jeżeli wejdzie 1/3 ataków 40 dmg
Jeżeli wejdzie 2/3 ataków 80 dmg
Jeżeli wejdzie 3/3 ataków 120 dmg
Jeżeli wejdą wszystkie z 1 crytical 170 dmg
Jeżeli wejdą wszystkie z 2 crytical 200 dmg
Jeżeli wszystkie to crytical ( good luck xD ) 230 dmg :D

Można w prosty sposób sprawic niezłe manto innemu graczowi :-)

Ogólny koszt comba = 71 pkt ;-)

Darth Ewok - 2008-04-19, 14:46

jejku czy wy naprawde myślicie że to jest kombo? a ruchliwość tych jednostek? zero mobilności a mała liczba życia i defa tarkina? przeciez on musi widziec przeciwnika zeby miec ten CE;|
Nergal - 2008-04-19, 14:57

A kto ci każe iśc do przodu tymi jesdnostkami możesz poczekac troche na przeciwnika a precierz w 1 aktywacji ( raczej ) cię nikt nie zaatakuje
Darth Revan - 2008-04-19, 15:28

A przeciwnik jest bardzooooooo głupi i na ciebie pójdzie( oczywiście pomijając mapy).
NaVaR - 2008-04-19, 17:13

Snowtrooper: ma jedną wadę. Heavy Weapon. Co taką figurkę unieruchamia po oddanym strzale albo przed strzałem. Tutaj nie trzeba dobrego strzelca żeby wybić Heavy STrooperów.
Przypuszczam że skład nie sprawdził by się przeciwko kombo:
Vader IC, Felucian ST Officer, Elite STrooper, Stormtroopers.

Ki Adi Mundi - 2008-04-19, 18:59

ty Navar podales jakies kombo, a sklad nie sprawdzi sie przeciw czemukolwiek co ma Mobile Attack... a ostatnio coraz wiecej jest takich jednostek :)
Nergal - 2008-04-19, 19:48

Jak zwykle wam dziękuje za kolejne świetne komentarze :-/
PabloJr - 2008-04-19, 19:49

A Piett i Evo trooperzy? Taki jeden może wtedy zadać 40 damage na +11 ataku na aktywowaną figurkę.
Nergal - 2008-04-19, 20:11

HMmmmm ostatno też jak kumpel grał swoją Republiką to pomyślałem o czymś takim

Qui-Gon Jinn Jedi Master
Quinlan Vos, Infiltrator

Masz w sumie 3 rzuty na inicjatywę

Darth Bane - 2008-04-19, 20:25

masz 3 rzuty jak widisz Quinlanem wroga jakiegos a zresztą nie wiem czy to by bylo dobre...on nie są najlepsi i troch kosztują :-/
Nergal - 2008-04-19, 20:30

66 pkt nie aż tak zle
HaBer - 2008-04-20, 09:27

PabloJr napisał/a:
A Piett i Evo trooperzy? Taki jeden może wtedy zadać 40 damage na +11 ataku na aktywowaną figurkę.


jak wstawisz mas amedde i rodiana hunt mastera to walą po 50 :shock:

Exar-Kuna - 2008-11-17, 11:16

Rozkmińcie to kombo ze Starej Republiki:
Czerka+ Atton Rand=4x +16 40Dmg = 160Dmg w jednej aktywacji!!
--V-----------V---------------
13ptk + 26ptk = 39ptk :shock:

MiKaj - 2008-11-17, 13:10

Tylko trzeba strzelać w nieaktywowanego Jedi. Ale i tak jest zabójcze.
Exar-Kuna - 2008-11-17, 13:24

hmm o ile się nie mylę, a pewnie sie nie mylę, to Atton Rand ma Cunning Attack+20, a nie opportunist+20, więc jest jeszcze lepiej- ma ten bonus nawet jak wygrasz inicjatywę!
MiKaj - 2008-11-17, 13:42

Exar-Kuna napisał/a:
hmm o ile się nie mylę, a pewnie sie nie mylę, to Atton Rand ma Cunning Attack+20, a nie opportunist+20, więc jest jeszcze lepiej- ma ten bonus nawet jak wygrasz inicjatywę!


Tak, ma Cunning Atack +20, ale jak dla mnie to gorzej, bo musisz wygrać inicjatywę, jak przegrasz to jedi się aktywuje i po ptakach.

NaVaR - 2008-11-17, 13:59

Jak dla mnie to combo jest średnie, jak nie słabe. Brak mu uniwersalności.
Niski atak który podwyższa się tylko gdy atakujesz kogoś "nie ruszonego", JH też nie zawsze zadziała...

EDIT:
Bardziej już mi odpowiada combo: A. Sing + Gonk. Pomimo że jest droższe w wystawieniu to przy dwóch trafnych strzałach zawsze zadajesz 40 obrażeń przy +15 ataku (Careful Shot + Power Coupling).

Buska1 - 2008-11-17, 14:10

combo :
Boba Fett bounty hunter
Han Solo Rebel Hero
bothan noble
Luke Landspeeder
Princes Leia

Fett strzela do nieaktywowanej figurki Uniqa +18 ataku 30 dmg, <bo od Hana dostaje adventus atack> dwa strzały + od bothana 2 następne = 120 obrażeń i można do tego dorzucić landspeeder + princes leia. Landspeeder strzela 2 strzały do nieaktywowanego celu za 30 dmg + bonus od lei następne 2 strzały jeden za 30 dmg + 12 atk drugi 16 atk 40 dmg .
co o tym myślicie??

MiKaj - 2008-11-17, 16:11

Ameryki żeś tym kombem nie odkrył, połowa ludzi tym gra na turniejach... :roll:
Buska1 - 2008-11-17, 16:22

hehe no wiem ale moim zdaniem to jest najlepsze kombo :D
Johan - 2008-11-17, 19:44

Niekoniecznie. X-1 i Gungan Shieldbearerzy odbijają statystycznie połowę pocisków, SS i Cloacked może zagrać na środek, Jedi mogą prześliznąć się bokiem i zajść od flanki, Mobile Attack też zmusza do podejścia bliżej, także jest wiele strategii na ten skład. Poza tym Mobile Attack Boby i Lukea się marnuje, bo muszą stać i czekać na CE. Właściwie większość składów ma z tym kombem duże szanse jeśli się dobrze zagra.
Darth Ewok - 2008-11-18, 19:38

i tak ulubione kombo johana to zamkniecie wszystkich drzwi i wygranie na środek :) :mrgreen:
Sajek - 2008-11-18, 19:42

Hah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E, moje ulubione kombo: Han in Stormtooper Armor i Snowspeedery :-P

Exar-Kuna - 2008-11-18, 20:48

Sajek, a próbowałeś komba Han in Stormtrooper Armor + Prince Xsizor?
Han Robi 12 pól ruchu i strzela do wszystkiego co widzi :shock: Masakrator.

[ Dodano: 2008-11-18, 20:49 ]
do tego jeszcze czerke możesz dać i paraliżujący strzał do wszystkiego :shock: :shock:

Sajek - 2008-11-18, 21:00

No, to też jest fajne. Tyle że dosyć drogie, wolę wersję Veers+Uggernauty :->
Exar-Kuna - 2008-11-18, 21:05

Ale z Xsizorem wogóle można fajne "kombajny" robić... Aqualish Assassini z granatami 20, Human Blaster-Forf-Hire za 5ptk.- granaty 20... Zresztą accurate shot jest bardzo przydatną abilitką, więc zawsze warto go mieć w swym squadzie.
Johan - 2008-11-18, 21:20

Darth Ewok: A nawet jeśli, to co? Jest to metoda jak każda inna :mrgreen:

A kombo Han + Xizor jak mówi Sajek nie jest takie dobre. Łącznie kosztuje 65pkt. To prawda, Accurate Shot bywa bardzo przydatny, ale Xizor daje go niestety tylko posiadającym Stealth, dlatego też wolę do tego wziąć Veersa i Mas Ameddę.

Sinus - 2008-11-20, 16:29

ja tam lubię ,,kombo" Han rh + Boba bh, a jeżeli wygrywasz często inicjatywy, i zdarza ci się często 20 rzucać przy atakach, to jest git. :mrgreen:
Raquel - 2008-11-21, 01:08

Oj to muszę sobie Hana załatwić ;D
Exar-Kuna - 2008-11-22, 01:34

Myślę, że jest obojętne przy bobie bh czy masz te +10 do dmg czy nie, jeśli opierasz squad na rzutach 20 xD, a jak juz to chyba lepiej Jabbe Crime Lorda....
Raquel - 2008-11-22, 01:39

No w sumie tak ;) (kuna mam nadzieję że wypożyczysz Jabbe ;D)
Leobreaker - 2008-11-23, 22:06

Dla odmiany kombo defensywne:
General Obi-Wan Kenobi
Luminara Unduli
Barriss Offee, Jedi Knight

Johan - 2008-11-24, 15:37

Prawie jak pojedyncza biała śmierć :-D
Rogal - 2008-11-24, 23:17

grałem składem z tym kombem sprawdza sie ,tylko trzeba uważać bo Luminara szybko ginie..
Darth Wojtasza - 2008-11-25, 18:01

Ta... tyle że sami z bliska szybko giną z kombosem Greviousa... a tak to spoko :-)
NaVaR - 2008-11-26, 13:37

Przypominam że ten wątek nie jest od tego aby podawać pełne składy na X pktów tylko aby podać kilku figurkowe kombo które może być częścią składu.
Administracja.

Matitak - 2008-11-27, 17:35

A ja mam coś takiego dla sithów:
Sith operative i sam w sobie ma cunning attack +20, a w kombos wchodzi jeszcze:
Sith trooper captain (double attack)
Sith trooper commander (dedeye)
Czerka scienscist (twin attack) =
4 x po 40 damage (jeśli się nie rusza i wali w nieaktywowaną postać) = do 160 damage :shock:

Leobreaker - 2008-11-27, 18:09

Dodaj jeszcze Malak dla +4 do ataku.

[ Dodano: 2008-11-27, 18:10 ]
Pomyłka, lepiej Revan z jego Master Tactician.

NaVaR - 2008-11-27, 19:20

Fajne kombo ale ma jedną wadę: niski atak i mało życia. Założę się że Sith skład oparty na tym kombie miał by trudności w pokonaniu elitarnych szturmowców z Vaderem IC bez Feluciana...
Fixer - 2008-12-14, 17:42

O oto moje kombo:
-Hoth Trooper with Repeating Blaster Cannon (najlepiej kilka)
-Rebel Captain
-Rodian Hunt Master
-K-3PO
-Dark Hellion Marauder on Swoop Bike

Hoth Trooper with Repeating Blaster Cannony mają po 6 ataków (trzy podwójne) po 30dmg, a K-3PO może nimi poruszać zamieniając je miejscami z Dark Hellion Marauder on Swoop Bike.

Ogólnie bardzo mocny skład.

Gutek488 - 2008-12-14, 17:57

Niska mobilność - wszystkie commander działajaą na 6 pół. :-/
MiKaj - 2008-12-14, 18:04

Fixer napisał/a:
O oto moje kombo:
-Hoth Trooper with Repeating Blaster Cannon (najlepiej kilka)
-Rebel Captain
-Rodian Hunt Master
-K-3PO
-Dark Hellion Marauder on Swoop Bike


Lepsza wersja tego komba:

Johan napisał/a:

Mój skład:
Leia Hoth Commander
General Dodonna
Han Solo, RH
Hoth Trooper with Reapeting Blaster Cannon x2
Rebel Troop Cart x2
Twi'lek Scout
Rebel Captain
Rebel Officer
Czerka Scientist
Human Bodyguard

Johan - 2008-12-14, 19:12

Johan, nie Jochan :mrgreen:
Matimmolus - 2008-12-19, 23:47

moje combo rebelią to verpine tech, czerka scientis i twilek scout dobrze też dać takiego rodiana black sun vigo

rodian ma steltha i duble attack sam z siebie, od czerki twin attack, a od verpina jolta, scaut powinien sie stykać z rodianem i dawac mu +4 attacku. Fajny combo na trooperow itd. :-D
niestety przeciw jedi lub sithom nie ma szans :cry:

Sajek - 2008-12-19, 23:55

Rodian BSV jest drogi, bo aż 24 pkt. Nie lepiej wsadzić powiedzmy..hmm.. 2 elite rebel trooperów + princess leia, senator? albo 2 quarren assasinów ;-)

No na trooperów nie do końca, na pakerów też nie do końca, bo tak, na trooperów nie podziała Jolt, bo od razu schodzą. a na pakerów tez nie, bo ciężko trafić :-P takie sobie o to kombo, możnaby dopracować

Matimmolus - 2008-12-19, 23:57

w sumie racja mozna dac leie hoth commander ktora ozywia kumpli
Matitak - 2008-12-23, 16:29

Ja mam takie tanie, całkiem przydatne kombo dla rebelii.
Duchem Obiego wybieram luka na tauntaunie, która ma generalnie Force Renewal (z Obim). Jak się uzbiera, to wybijam nim np. białą śmieć, która nic nie może zrobić ze swoim 28 defense (Use the Force) Ten kombos naprawdę się przydaję.

Exar-Kuna - 2008-12-24, 16:34

Mozna tam jeszcze wcisnąć mercenary commandera :-D Nawet fajnie działają razem
Leobreaker - 2009-01-22, 14:06

Yoda of Dagobah
Luke Skywalker, Champion of the Force

Przynajmniej turę wcześniej przed zaplanowanym kombem Luke włączy UTF. Potem podchodzi do wroga i automatyczne trafienie krytyczne, 40 dam. i Flurry Attack, włączy 1. w tej turze UTF i kolejny krytyk, razem 80 i Flurry Attack, włączy 2. UTF, krytyk i 120 dam. i pozostaje jeszcze Flurry Attack. Jak Yoda zginie, to Luke ma do dyspozycji jeszcze 1 UTF dodatkowy w rundzie. Niestety wymaga to bardzo długiego czasu ładowania. Zastanawiam się jeszcze nad dodawaniem Obi-Wana, ale nie wiem, czy Light Spirit 6 i 8 się kumulują co do dodatkowych użyciu Mocy, a poza tym to sporo punktów zajmie.

HaBer - 2009-01-23, 16:30

fajne kombo to

luke skywalker legacy of the light side + bith black sun vigo + admiral ackbar + han solo rh
luke dostaje evady i wychodzi za rogu wali dwa ataki w aktywowanych +13 za 20 ale w nie aktywowanych wali za 30 dam. gdyby w razie czego bysmy go wystawili to ma evady a jak to sie nie uda to mamy deflecty

i jescze jedno ostatnio zacząłem grac
vader apprentice redmeed + obi wan kenobi (alob obi wan kenobi unleashed) + han in stormtrooper armor
redmeed sie ładuje a obi leci jak najwięcej (czyli 12 pól) jak dochodzi to próbuje zadac jak najwięcej damage. Gdy umiera to robi z redmeeda potwora ;-)

Exar-Kuna - 2009-01-27, 16:22

HaBer, osobiście wole wersje w wydaniu Luke CotF zamiast apprentice'a.
Rogal - 2009-01-28, 22:14

no tak ale Luke jak zginie Obi nie rozdaje pushów jak cukierki XD tylko musi podejść i wtedy robi Use the force więc wstawienie Redmeeda jest bardziej opłacalne
Sajek - 2009-01-28, 23:02

redeemed zeby zrobic pusha musi widziec, czyli sie wystawic, wychodzi na to samo. tylko ze push jest raz na ture, 40 lub 50 dmg. a luke moze zadac (na pamięć) jesli sie ruszy 100 dmg
Exar-Kuna - 2009-01-29, 01:39

Do tego można dołożyć Leie z A&E i Chargariand Mercenary Commander'a(Czy jakoś tak), który przy każdym krytyku daje +20dmg i wtedy robi się ostro....
Paweł616 - 2009-01-30, 11:02

może i to nie za dobre kombo ale zawsze coś...

Grand moff tarkin
mas amedda
thrawn
darth vader jedi hunter
snowtropper
human bodyguard

tarkin razem z bodyguardem widzi jakaś figurkę wroga,podchodzi snowtropper stoi przy np.obiwanie to aktywjemy thawna i zamieniamy vadera ze snowtropperem wtedy vader robi 3 ataki za 30dam.

ja ten squad stosuje z trochę większą ilością snowtropperów i stormtropperów :mrgreen:

Rogal - 2009-01-31, 01:19

wiesz to kombo takie nowe nie jest i Ameryki tym nie odkryłeś :roll:
Sajek - 2009-01-31, 12:27

Jego innowacyjnością jest Tarkin, dzięki niemu nie musimy się martwić, że figurka, ktora zamienimy z Vaderem zginie podczas fazy przeciwnika.
Paweł616 - 2009-01-31, 12:35

Rogal, ale takiego komba jeszcze nie było...Choćby dlatego że, jak powiedział Sajek, że moją innowacją jest tarkin...
Raquel - 2009-03-02, 20:55

Chciałem was zapytać jak jeszcze można podpakować Bobe Bh ?
Mamy Bothan Nobla, Hana RH a czy coś jeszcze ?

Leobreaker - 2009-03-02, 20:59

Mitth'raw'nuruodo, Vader, LotF, Darth Krayt, General Windu, GONK, Darth Sidious, Hologram.
Johan - 2009-03-02, 21:05

Tak na szybko: można dać mu Captain Tarpalsa żeby użył miotacza ognia 2 razy. General Kenobi albo Princess Leia, Senator mogą zwiększyć jego zasięg. Gonk Power Droid: dodatkowe ataki, szczególnie przydatne z GMA. General Windu, Vader, LotF: Extra Attack.
Raquel - 2009-03-02, 21:08

Dzięki czyli jednak nic innego do czego już sam doszedłem nie ma xD

btw.
Leobreaker napisał/a:
Mith'raw'nuruodo,
przez 2x t się pisze
MiKaj - 2009-03-03, 11:30

Jeszcze Twilek BSV - Greater Mobile Attack .
Matitak - 2009-03-07, 09:54

Cytat:
A ja mam coś takiego dla sithów:
Sith operative i sam w sobie ma cunning attack +20, a w kombos wchodzi jeszcze:
Sith trooper captain (double attack)
Sith trooper commander (dedeye)
Czerka scienscist (twin attack) =
4 x po 40 damage (jeśli się nie rusza i wali w nieaktywowaną postać) = do 160 damage :shock:

Przypomniałem sobie update do tego. Dzięki CE revana, jeden z operativów podchodzi do drzwi i otwierają się. Dzięki master tactican wygrywasz inicjatywę. Jeden z operativów (nie ten który podszedł) z cunning attaku, stoi gdzieś w środku pomieszczenia, żeby miał widok na inne jednostki wroga. Nie rusza się i ma 4 ataki po 40 dam. Potem tamtym operativem przy drzwiach odchodzisz jak widzisz przeciwnika to możesz jeszcze 2x za 30 dmg i drzwi się zamykają. Potem kolej przeciwnika :-)

P.S. A tak żeby nie było to Kel-Dorzy BH + Exar. Kel-Dorem wchodzisz we wroga i exar transfer essense. Wszystkich do okoła 40 dmg i triple attack na dobitkę. ;-)

Mateusz1996 - 2009-03-08, 14:11

kombo na 500 pkt.
Bierzemy mandalore the ultimate, the indomitable, mando capitan, ulic quel droma, mando commander, darth bane.
Bane rusza się trzy pola, wali cztery ataki na +24 ataku po 60 damega każdy (jeżeli walisz w jedi) i się wraca. :mrgreen:

Rogal - 2009-03-08, 17:48

jakim cudem ty tam Bane wstawisz jak umiejętność Ultimata działa tylko na fringe O_o
Leobreaker - 2009-03-08, 17:50

Bo w składzie jest Ulic-Qel Droma. Patrz na jego CE.
MiKaj - 2009-03-08, 17:50

Wsadzi Mando do Sithów dzięki Ulicowi. A kombo jak na 500pkt to żałosne.
Luke123 - 2009-04-05, 18:49

o, dawno nikt nie pisał, to może ja coś napiszę :mrgreen:
Biggs Darklighter + Czerka Scientist + Rebel Troop Cart (dalej można dodać, ale nie trzeba) + Wedge Antilles lub Rieekan +Twi'lek Black Sun Vigo + Admiral Ackbar
Biggs Darklighter od Czerki ma twina, więc może zrobić 4 ataki, ładujemy go na troop cart żeby walił z deadeye'em, double'em i careful'em, wedge lub rieekan żeby miał evade, twi'lek żeby na wypadek rozwalenia troop carta był greather mobile attack, Ackbar po to żeby było dodatkowe + 4 do ataku dla zwiększonej celności :mrgreen:
wadą jest to że jak ci się nie uda save na przeżycie od troop carta to nie może przerzucić. dzisiaj na turnieju dwa razy mi przez to umarł :-(

simo - 2009-04-06, 19:54

Luke123, tyle pkt. inwestujesz w 1 figurke... niewarto :-/
Luke123 - 2009-04-07, 13:51

można dodać Luke, Hero of Yavin, a a większość z tego pasuje do wielu składów.
X1Maciek - 2009-04-07, 16:45

To jest słabe, bo jak kilka razy nie uda ci się rzut na evade to Biggs Darklighter ginie i nie masz czym walczyć. Wtedy od razu przegrałeś :-)
Radekk - 2009-04-10, 13:05

Moje combo jest dość proste
Dajemy Guard Droida ((30pkt, 80 HP , 17 Def , Att +7 , Damage 20 , Zasady : Droid , Twin Attack , common)Ewentualnie jakiegoś innego wytrzymałego Droida z dużym Defem

I Gha Nachkta do naprawy droida i ewentualnie Czerka Scientist - Dzięki temu Gha Nackt w razie czego ma Twin a Droid dla zwały ma Jolta .

I mały offtop
Jak ma moja figurka sama z siebie twin attack a jeszcze powinna dostać od Czerki(bo ma naturalne 10 Dmg) to dostaje czy nic się nie dzieje?

[ Komentarz dodany przez: NaVaR: 2009-04-10, 19:44 ]
Istnieją odpowiednie tematy aby zadawać pytania dotyczące zasad.
Jeśli ktoś odpowie to pytający i odpowiadający otrzymają ostrzeżenia za offtopowanie.
Administracja.


Dobra Oficjalnie za tego posta przepraszam ... był skończonym wcieleniem frajerstwa

X1Maciek - 2009-04-10, 21:40

nic się nie dzieje... może mieć tylko jednego twina :D
OZI - 2009-04-12, 15:45

Hmm.... Zastanawiam się co by się dobrze "kombiło" z commerce guild homing spider droid ?
Exar-Kuna - 2009-04-12, 16:40

GG DAC? BD Officer? Goenosian Overseer? Więcej pomysłów nie mam.
HaBer - 2009-04-12, 17:29

dobre kombo jest z telosianem tank droidem, darhem sidiousem geonosian overserem GG DAC. telosian idze i wali 2 ataki potem aktywuje go sidious i nie dostaje zadnych obrazen bo ma damage reduction i wali 4 ataki ze splashem :D moze byc ładna sieczka :D
Exar-Kuna - 2009-04-12, 17:34

Nie lepiej poprostu GG Supreme Cmdr?
Rogal - 2009-04-13, 23:52

jeszcze Sly Moore żeby zdominować Sidiousa żeby on dał kolejną ture Telosianowi xD
NaVaR - 2009-04-24, 12:49

Imperial Governor Tarkin 22pkt
Darth Vader, Legacy of the Force 71pkt

Vader z czterema atakami... Za jedyne 93 pkty.

Voodoo Child - 2009-05-20, 21:37

Takie bardzo wymagające kombo na minimum 250 costa (najlepsze jest na 300 i więcej).
A więc:
<Kosiarka> Ordo - 48 costa
Ulic Qel-Droma - 61 costa
Darth Krayt - 76 costa
Mandalorian Capitan - 23 costa

(można jeszcze dołożyć)
Mandalorian Quartermaster - 26 costa
Sly Moore - 28 costa

Jak się gra na 300+ to można jeszcze dorzucić Malaka DLotS

Ordo ma od siebie Triple Attack + Extra Attack od Krayta i te 4 ataki twinuje Capitan. Qel-Droma jest tylko potrzebny ze względu na jego CE. Czyli 8 ataków na turę - 30 dmg jeden. Quartermaster dla lepszego efektu (+4 do ataku) no i ewentualnie Sly Moore z Dominate przez co jak dobrze pójdzie to można dojść do 16 ataków :D przypominam 30 dmg jeden xD

Cost to mniej więcej 208/262 ale to i tak mało bo skład na 208 z ośmioma atakami to chyba nieźle.

Co wy o tym sądzicie? Może coś zmienić :D

EDIT1: Bym zapomniał xD Mouse Droid dla przedłużenia wszystkich CE.

Axell - 2009-05-20, 22:31

No niby dobry skład, ale jak ordo padnie to już przegrana. Ordo ma duży minus, bo nie steatha, a żeby mieć triple attack musi stać gdzieś tak ustawiony żeby wszystkich widzieć.A te jego 120 hp to wcale nie jest tak dużo jak się wielu osobą wydaje. Lecz jego 17 defa też jest dobre, jak jeszcze dostanie covera to 21 defa to to całkiem nieźle można wtedy grać.
Skład dobry, ale gdy Ordo padnie to te wszystkie CE są wtedy do dupy. :P

Ultimate - 2009-08-17, 19:34

ten skład jest zarombisty: Captain rex, emperor palpatine Sith Lord, imperial Governon Tarkin, Darth Vader Legacy of the Force, Gonk Power Droid+200 p.

Rex ma cztery ataki, ale dostaje jeszcze 3 extra attacki od tarkina, Vadera i Gonka=10 ataków
Vader ma 7 ataków
Palpatine ma 7 ataków.

cwk88 - 2009-08-18, 00:12

Oprócz tego Rex ma całe 70 życia.. 1 średnio mocna postać złoży go w 1 turę, wtedy grę można praktycznie uznać za zakończoną, bo kończą się Twoje atuty - sam Vader Lotf nawet z 50 atakami na turę nie pokona reszty składu przeciwnika (no chyba, że będziesz miał dużo szczęścia ;) ), ale nie to jest tutaj głównym problemem. Zmierzam do tego, że:

a) masz tu tylko 5 aktywacji - w składzie na 200 pkt. zostaniesz wyaktywowany chyba przez każdy możliwy skład przeciwnika, będzie robił sobie z Tobą co będzie chciał.

b) nie masz tu ani jednej jednostki służącej do kontroli drzwi - zostaniesz pozamykany pierwszym lepszym Overridem.

Gdyby to był temat o składaniu składów na 200 pkt - nie miałby szans. Na szczęście jest to temat o kombach, w których nie ma określonego limitu punktów i można sobie poekperymentować tworząc takie "wynalazki". To ratuję to IMO niestabilną koncepcję ;)

Raptor - 2009-08-18, 12:25

no fakt kwestia aktywacji jest przesądzona, ale są plansze, że prawie w ogóle nie ma drzwi... wiec kontrola drzwi jest zbędna, a na początku nie wiesz jak wygląda skład przeciwnika.
no ale jakby była plansza pełna drzwi, to wtedy jest problem.

Raquel - 2009-08-18, 19:04

Wywalamy gonka i wiadro można dodać T3-M4/Lobot + Nowy Thrawn i powiedzmy Boba Mercenary
Tsavong Lah - 2009-08-19, 08:20

Raptor napisał/a:
wiec kontrola drzwi jest zbędna


Kontrola drzwi nigdy nie jest zbędna. Mapek na których nie ma drzwi jest niewiele, a zawsze możesz trafić na mapę przeciwnika. Wyobraź sobie sytuację, że przeciwnik ma więcej gambita od ciebie i gracie na Ravaged Base albo na Jedi Temple Y4. On ma Override może nawet więcej niż jednego. Zamyka się w Liftach na środku planszy... Albo Na Y4 ale musi mieć dwa. Bez kontroli drzwi, jeśli oponent ma takową przy dobrym jego rozegraniu wyłącza ci połowę lub więcej składu.
Np. Palpa z Rexem, Palpa z Vaderem lub Vadera z Rexem ;-) .

Raquel napisał/a:
Wywalamy gonka i wiadro można dodać T3-M4/Lobot + Nowy Thrawn i powiedzmy Boba Mercenary


Nie mieści się Raquelu ;-)

Raquel - 2009-08-19, 10:42

Nie liczyłem dlatego nie dodałem boby z + :) i napisałem "powiedzmy" :)
Darth Ados - 2010-01-20, 14:29
Temat postu: Kombo Sepków
Kilka droidów B3, GG DAC, Battle Droid Seregant, Battle Droid Officer.
B3 mają 6 ataków po 30 Dmg i +16 Ataku.
180 Dmg na ture. :mrgreen:

Sunny* - 2010-08-09, 11:07

Elite Rebel Commando
Princess Leia
Han Solo, Rebel Hero
General Crix Madime
R2 wes
itp.


ERC dostaje immediate attack i wali w nieaktywowanego 2x50dmg (sam ma 10+20 cunning+10 od Lei+10 od Hana)

Mozna dodac jeszcze Rieekana, rebel commando strike leader, mousy i Veteran rebel commando

bastekkk - 2010-08-09, 19:28

Sunny* napisał/a:
2x50dmg (sam ma 10+20 cunning+10 od Lei+10 od Hana)

fajnie że przy drugim ataku(twin) już erc nie dostaje +10dmg i +4atck

grivous - 2010-08-16, 07:09

A na przykład General Rieekan z Felucian Warrior on Rancor.
Rancor przy dobrych rzutach będzie nietykalny. I jeszcze mobile atak. :shock: :!:

bastekkk - 2010-08-16, 13:07

grivous napisał/a:
A na przykład General Rieekan z Felucian Warrior on Rancor.
Rancor przy dobrych rzutach będzie nietykalny. I jeszcze mobile atak.

Można z bliska(adjacent) strzelać i lipa
ew z 6 pól strzelać z disruptivem
albo jeszcze lord vader ;p

grivous - 2010-08-16, 16:03

bastekkk napisał/a:
grivous napisał/a:
A na przykład General Rieekan z Felucian Warrior on Rancor.
Rancor przy dobrych rzutach będzie nietykalny. I jeszcze mobile atak.

Można z bliska(adjacent) strzelać i lipa

Tyle ,że wtedy trzeba się pogodzić ze stratą strzelca (najczęściej) - triple attack
bastekkk napisał/a:
albo jeszcze lord vader ;p

z nim mogą rozprawić pozostałe figurki :mrgreen:

Darth Wojtasza - 2010-08-16, 16:25

grivous napisał/a:
z nim mogą rozprawić pozostałe figurki


Warto mieć marzenia. :P

grivous - 2010-08-16, 16:30

A pewnie, że warto :-P :lol:
Tsavong Lah - 2010-08-16, 16:54

E nie prawda, lorda łatwo ubić; ma tylko DA i to na 11save.
bastekkk - 2010-08-16, 18:39

grivous napisał/a:
Tyle ,że wtedy trzeba się pogodzić ze stratą strzelca (najczęściej) - triple attack

wwwoooow
flight z mobilem czy też sam mobile i nie wyplaci juz tego triple pozatym, co to za atak skoro i tak zada 60 maks ? i to bez ruchu ? to troche za mało

Cytat:
E nie prawda, lorda łatwo ubić; ma tylko DA i to na 11save.

jak sie wpier8oli jak matoł to oczywiście ze tak ;p ale jak wiadomo lord ze switchem z MT koksi, sam nie jest za duzo wstanie zrobić przeciez

Sunny* - 2010-08-16, 18:57

bastekkk napisał/a:
grivous napisał/a:
Tyle ,że wtedy trzeba się pogodzić ze stratą strzelca (najczęściej) - triple attack

wwwoooow
flight z mobilem czy też sam mobile i nie wyplaci juz tego triple pozatym, co to za atak skoro i tak zada 60 maks ? i to bez ruchu ? to troche za mało



do rieekana dodajesz twileka black sun vigo i ma gma, mozna dolozyc jeszcze talz chieftain i ma +4 at i +10 dmg na nie unikalnych

bastekkk - 2010-08-16, 20:32

wow, ale kombo, nadal disruptivem te wszystkie cmdr ida sie ...... do gnoju ;p
grivous - 2010-08-17, 07:44

bastekkk napisał/a:
flight z mobilem czy też sam mobile i nie wyplaci juz tego triple pozatym, co to za atak skoro i tak zada 60 maks ? i to bez ruchu ? to troche za mało

hmm...a krytyki

pozatym jest Regeneration 10 :-P

bastekkk - 2010-08-18, 20:19

grivous napisał/a:
bastekkk napisał/a:
flight z mobilem czy też sam mobile i nie wyplaci juz tego triple pozatym, co to za atak skoro i tak zada 60 maks ? i to bez ruchu ? to troche za mało


hmm...a krytyki

pozatym jest Regeneration 10

ło jej, regenaration, mozna zrobić tak ze mu sie nawet nie sprzyda ta zdolnosc
a co do krytykow, w takim razie boba bh jest megaqrfa,przekoksem jeśli grasz i liczysz na nie ...


edit nawet z jednym krytkiem to jest 80 dmg, stojąc (ew kombinujac z twilekiem) wiec bez przesady

Han Solo - 2010-08-20, 17:55

bastekkk napisał/a:
a co do krytykow, w takim razie boba bh jest megaqrfa,przekoksem jeśli grasz i liczysz na nie ...

Dla mnie to nie problem Ja mam 7 krytyków na grę(Bywa lepiej) ;-)

Darth Wojtasza - 2010-08-20, 21:17

Jak się piłuje kostki... :P (też jakiś sposób) :lol:
Han Solo - 2010-08-22, 19:41

Morda Butters :-P
Nie no ale wesoło było jak grand mastera Lukiem w Jednej turze rozwaliłem ]:->

3-LOM - 2011-08-11, 23:27

Na czystym farcie to zrobiłeś więc nie ma co zacieszać :)
tanatosik - 2011-08-11, 23:46

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: niektórzy to mają zapłon
Revan lord - 2011-08-28, 20:32

skoro to temat o kombach to powiem znane zapewne b3 z gg dac i sidiusem z miejsca za 240 i 16 ataku jak dorzucisz bd officera pewnie ktoś to już wymyślił ale nie czytałem całego forum :mrgreen:
DarthBinks - 2011-09-01, 16:24

Amerykę żeś odkrył, a tak BTW to Shaak Ti JM z Generałem Skywalker i Bith oraz Twi'lek Blach Sun Vigo, to daje 80 dng z cunninga+ świetna obrona i oczywiście GMA.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group