Star Wars Games
Polskie forum SW Miniatures, SW X-Wing oraz SW PocketModel

Champions of the Force - Czy to najlepszy booster?

Luke123 - 2009-01-23, 18:38
Temat postu: Czy to najlepszy booster?
Czy COTF to najlepszy booster (pod względem siły, przydatności itp. figurek)?
HaBer - 2009-01-23, 20:41

jezeli zbierasz daną frakcje np. republike to nie zdziw sie jak wyleci ci kazda figurka z innej frakcji ale takto to bardzo dobre figurki np. pierwsi sithowie, swietny general windu, bliźniaki solo, bastilia, cudowny yoda of degobah no i oczywiście chciany przez wszystkich mas amedda
Rogal - 2009-01-23, 23:39

napewno to jeden z lepszych boosterów trudno tam o słabą R lub VR szkoda że już go nie ma
Exar-Kuna - 2009-01-27, 16:16

Nie licząc Ocuptarra Droida w co drugim boosterze ;)
Łowca Nielotów - 2009-01-27, 17:31

Nie tylko Octupara Droid ale także E-web blaster. Na moje nieszczęście w wiekszości boosterów trafiał mi się ten duet. Kilka razy miałem coś innego typu Exar Kun czy Cody.
Raquel - 2009-01-27, 21:20

Dlatego zawsze wybieraj bardziej lekki CotF ;)

Zgodzę się - chyba drugie takiego boostrka nie będzie

smarek - 2009-03-01, 14:15

jest nawet niezły ale nie najlebszy :-? :-? :-? :-? :-? :-?
Magictraders_pl - 2009-03-17, 14:34

Witam!

Boosterki można dostać w naszym sklepie www.magictraders.eu.

Matitak - 2009-03-17, 16:49

A ja akurat spłukany jestem :( Ale tak to fajnie. Ile ich tam macie? Jakaś mała dostawka czy hurtowo skupiliście/skupujecie?
fett 98 - 2009-04-23, 20:21

Champions of the Force jest the best
Ultimate - 2009-08-10, 17:46

Jest moim ulubionym boosterem.

[ Dodano: 2009-08-10, 18:47 ]
Dwa kupiłem(w jednym Malak no no) a w drugim Gree też fajnie

Tsavong Lah - 2009-08-13, 18:39

Ultimate napisał/a:
Dwa kupiłem(w jednym Malak no no) a w drugim Gree też fajnie


Malak przecież to żadna sytość, chyba że kolekcjonersko jak zbierasz sithów.

Ja raz w życiu kupiłem CotF-a i trafiłem Nihilusa.

Raquel - 2009-08-15, 11:29

Tsavong , zobacz na jego wiek i doświadczenie oraz styl pisania :] dla niego to może być sytość :P a dla takiego wyjadacza jak ty niekoniecznie xD
Admiral Travian - 2009-08-15, 16:51

jak dla mnie to najlepszy booster. Mozna niezle cacka tafic :mrgreen:

ja kupilem raz 3 sztui i trafilem:

Darth Vader
Darth Sydious
General windu

Windu wmiare ale reszta do kitu

Tsavong Lah - 2009-08-17, 07:42

Słaby booster. Jedyne co fajne i grywalne to Bane, Exar, Bacara, Windu, Delta, Amidala, Ammeda i Maul. Reszta to Kały przez duże "K" ;-)

W AeE jest znacznie więcej.

cwk88 - 2009-08-17, 14:25

Tsavong, błagam, nie pisz , że CotF to słaby dodatek - bo czym w takim razie jest np. IE ? :D
bbartolus - 2009-08-17, 21:11

ale teraz COTF jest slabo dostepny
bastekkk - 2009-08-17, 21:21

Tsavong Lah napisał/a:
Jedyne co fajne i grywalne to Bane, Exar, Bacara, Windu, Delta, Amidala, Ammeda i Maul.

A Yoda Of Dagobah i poszukiwane chyba przez wszystkich w Krk Ugnaughty xD ? Qui Gon JM jeszcze jest w miare niezły. A no i JWM jedne z najlepszych UC ;p. Jak dla mnie to nawet niezły dodatek.

Tsavong Lah - 2009-08-18, 07:01

cwk88 napisał/a:
Tsavong, błagam, nie pisz , że CotF to słaby dodatek


Dobry ale w porównaniu z niektórymi... Był pierwszym dodatkiem w którym wyszły przepaki, ale to było 3 lata temu. Od tej pory wyszły takie figurki które biją na ryj te z CotFa.

bastekkk napisał/a:
A Yoda Of Dagobah i poszukiwane chyba przez wszystkich w Krk Ugnaughty xD ? Qui Gon JM jeszcze jest w miare niezły. A no i JWM jedne z najlepszych UC


Sorki o Yodzie zapomniałem. Świniaki są 3punktowe więc nie dziwne że poszsukiwane, ale jak się ma 7 to już więcej nie potrzeba ;-) A JWM fajny tylko że Melee Attacker :-) A Qui-Gon, bastekk nie rozmawiamy o niezłych figurkach ;-) tylko o b.dobrych. Qui-Gon słaby, niepraktyczny i nieprzydatny.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group