Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2006 Posty: 33 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009 12:44
Zawod ... najlepiej taki jaki lubisz najbardziej - to sprzyja pozostaniu dluzej w grze, kiedy robisz to co lubisz, choc i nie nalezy sie spodziewac jakichs super efektow (a juz na pewno nie szybko), bo dzis z grubsza wszyscy robia wszystko, choc powoli to sie wszystko stabilizuje i robi bardziej unikalne - czyli powoli tworza sie specjalizacje, gdzie rzeczywiscie konkretne osoby robia wylacznie okreslone rzeczy.
Ogolnie nie licz tez na Jedi/Sith things, to tylko dla szczesciarzy-wybrancow
dziękuję za pomoc , tylko nadal się zastanawiam jaki zawód ?? doradzicie??
Znaczy, że NIE stworzyłeś jeszcze postaci? Jeśli tak, to moja rada jest prosta: NIEZALEŻNIE od zawodu, jaki chcesz mieć, czy pracy, jaką będziesz wykonywać, postaw na specjalizację.
Tak jak xun vixx napisał, powoli się to przebija. Jeśli będziesz miał np. +4 lub +5 skill Starfighter-Freighter Piloting będziesz "uniwersalnie potrzebny", czyli zawsze i wszędzie znajdziesz dobrze płatną pracę (jako pilot).
Inne przydatne umiejętności to Computer Operation (niżej niź +3 nie ma sensu, więc albo ładujesz na +4 albo odpuszczasz). Robota, jak z tego wynika to geodeta (szukanie złóż).
Jeśli chcesz być budowlańcem lub robotnikiem w fabryce zainteresuje się Leadership No może niekoniecznie cechy przywódcze potrzebne są robotnikowi, ale tu się produkuje na ilość, więc taki ktoś "zarządza" chmarą NPCów.
Albo możesz chcieć zabawić się w ślusarza i wstawiać drzwi wszędzie. Wtedy Theft/Deceit przyda się najbardziej. Ostatnio Król Faleen narzekał na brak rąk do wstawiania drzwi, można popytać go ile płaci za drzwi
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Maj 2006 Posty: 33 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009 12:13
Hanti napisał/a:
Jeśli chcesz być budowlańcem lub robotnikiem w fabryce zainteresuje się Leadership No może niekoniecznie cechy przywódcze potrzebne są robotnikowi, ale tu się produkuje na ilość, więc taki ktoś "zarządza" chmarą NPCów.
Tu sie przydaje leadership - do poganiania enpecy przy budowie ;P
Oraz trade - co daje nizsze ceny budowy, zakupu materialow, czasem krotszy czas produkcji. Dodatkowo dzieki trade na 5 poziomie, jesli jestes operatorem budynku to przynosi on wieksze zyski a na targu mozna utargowac nizsze ceny.
Poza tym jest cala masa niepotrzebnych skili, ktore dzisiaj nawet nie wiadomo do czego beda uzywane...
Jedni nie lubią "odmieńców", inni zazdroszczą, a jeśli nic się nie zmieniło to Imperium dalej ma nagrodę za każdego Jedi (nie wiem jak z 'szarą' stroną mocy), a Nowa Republika raczej niechętnie patrzy na Sithów. Ponieważ (przynajmniej z tego co się orientuje) moce nie są zaimplementowane (lub w bardzo niewielkim stopniu) a jedynie wspomagają skille, to naprawdę nie warto się tym chwalić jeśli dowiesz się że jesteś na moc wyczulony - obserwuj i ucz się, a gdy przyjdzie czas będziesz miał dodatkowy atut - zaskoczenie.
_________________ Jeśli dla żyjesz dla czegoś, umrzesz za nic.
Hmm teoretycznie jest możliwe, jeśli ktoś cię przetestował czy jesteś wrażliwy - bo tylko w ten sposób możesz moc "odkryć" - jeśli więc jesteś, to pod awatarem poza CP i XP masz też FP - czyli Force Points.
_________________ Jeśli dla żyjesz dla czegoś, umrzesz za nic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach