Star Wars Combine Polska Forum Strona Główna Star Wars Combine Polska Forum
Polskie forum poświęcone SW Combine

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze kroki
Autor Wiadomość
Arin Gend

Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 16
Wysłany: Sro 27 Maj, 2009 05:10   

no nie..... widze że ktoś tu jest egocentrykiem :grin:
_________________

 
     
Nar Rusis

Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 18
Wysłany: Sro 27 Maj, 2009 22:52   

^^

[ Dodano: Sro 27 Maj, 2009 22:59 ]
kojazy wam sie nazwisko Vexander Graves ? to jakis rycerz jedi ?
 
     
Keram McDlanar


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 13
Wysłany: Czw 28 Maj, 2009 02:32   

Jedi nie istnieją, to bajeczki dla dzieci, a teraz wracaj pracować na farmę, Luke! (i zastanów się nim coś napiszesz, GDZIE to umieszczasz ;p )
_________________
Jeśli dla żyjesz dla czegoś, umrzesz za nic.
 
     
Daisukey Tanh


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 22
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 18:15   

Tak, Vexander Graves to rycerz jedi. Bardzo spoko koleś :)
 
     
Locago Tai 
Crime Lord/Governor


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 74
Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 02 Cze, 2009 20:42   

Wiemy że masz moc,teraz Cie zabijemy!!

Chyba. Albo Cie wytrenujemy. Ja już nie pamiętam co tam moja strona robi z fors juzerami ;)

Fakt faktem, chwalenie się tym jest niebezpieczne. Niektórzy nie potrafią rozdzielić OOC od IC i wykorzystają tą wiedzę.

Cytat:

Tak, Vexander Graves to rycerz jedi. Bardzo spoko koleś


Znam większość Rady Jedi i to imię nigdy nie obiło mi się o uszy. Z drugiej strony Dai moze być poinformowany jako że pracuje/pracował dla tego tam Triumwiratu a jakby nie patrzec ich szef jest Jedi.

A generalnie jeśli serio masz forsa (forse? ;p) i chcesz podążać jasną stroną jako jedi to jest frakcja ku temu. Nazywa się Jedi Order (zaskakujące!)
_________________
Too many problems can't be solved by a suitable application of explosives
 
 
     
Nar Rusis

Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 18
Wysłany: Sro 03 Cze, 2009 19:05   

xD juz przestalem grac ;/ dolaczylem do zakonu xDD a po 2 dnniach grania w nim ;/ zabili mnie sithowie ^^ nawet chyba dobrze xD
 
     
Daisukey Tanh


Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 22
Wysłany: Sro 03 Cze, 2009 20:03   

Ja i Triumwirat. No way dude !
 
     
Locago Tai 
Crime Lord/Governor


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 74
Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 05 Cze, 2009 19:45   

No cośtam z tych 'dobrych' co tam wierza w wolnosc i demokracje. Reszta to szczegoly ;p
_________________
Too many problems can't be solved by a suitable application of explosives
 
 
     
Silvaeris 


Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 15
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 12 Cze, 2009 12:12   

Czy ja dobrze widzę, czy trafił tu jeden na milion "wybraniec" z milionem FP, i przeżył w combine tyle co ślepy jeżozwierz na sześciopasmówce wytrzymuje ? :razz:
_________________
Kiedy dodać wszystkie liczby z ruletki, suma daje trzy szóstki
Czy jest to sprawka Szatana, czy tylko przypadek psze Pana?
 
 
 
     
Nar Rusis

Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 18
Wysłany: Sro 17 Cze, 2009 09:22   

xp ale chyba tylko ja mialem moc z polakow ;p
 
     
Anonymous_one

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 5
Wysłany: Sro 17 Cze, 2009 11:03   

Nie, w tej chwili jest jeszcze co najmniej dwóch żywych Polaków z force :P
 
     
Uve

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 6
Wysłany: Nie 21 Cze, 2009 01:03   

Nar Rusis, opowiedziałbyś pokrótce, w jaki sposób Sithowie Cię dopadli i zabili?
 
     
hmk 

Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 12
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 19 Lip, 2009 16:16   

Stuknal mi niedawno 9 lvl... I za bardzo nie wiem co ze soba poczac, moze ktos ma jakas rade? :)
 
 
     
Janos Korin 
Galactic Empire


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009 23:43   

hmk napisał/a:
Stuknal mi niedawno 9 lvl... I za bardzo nie wiem co ze soba poczac, moze ktos ma jakas rade? :)


Nadal bezfrakcyjny?
 
 
     
Daos Bafley

Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 9
Wysłany: Pon 27 Lip, 2009 14:46   

hmk napisał/a:
Stuknal mi niedawno 9 lvl... I za bardzo nie wiem co ze soba poczac, moze ktos ma jakas rade? :)


Ja bym sobie załatwił FS scan na 10 ;)
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group