Star Wars Combine Polska Forum Strona Główna Star Wars Combine Polska Forum
Polskie forum poświęcone SW Combine

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Poprawki do tłumaczeń na SWC Polska
Autor Wiadomość
Locago Tai 
Crime Lord/Governor


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 74
Skąd: Wawa
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 13:39   Poprawki do tłumaczeń na SWC Polska

Jak ktoś coś znajdzie nie tak/brakujące w tekscie proszę tutaj :)
W miarę dokładnie sprecyzowane miejsce tekstu z pewnością pomoże..

:arrow: <--fragmenty tekstu których nie ma
:?: <-- wątpliwości co do tłumaczenia,literówki i inne dotyczące już przetłumaczonego

:arrow: PODRÓŻOWANIE,dział "nadprzestrzeń",pomiędzy przerywaniem podróży a studniami grav:

Przymusowe opuszczenie nadprzestrzeni:
Jeśli trajektoria statku znajdującego się w nadprzestrzeni przetnie się z systemem w którym znajduje się jednostka posiadająca aktywny generator grawitacji (np: Interdictor Star Cruiser) to zostaje on 'wyciągnięty' z nadprzestrzeni i podróż zostaje automatycznie przerwana.

:?: W dziale PRZESTRZEŃ

Czas dokowania: Natychmiastowy. Uwaga: Stacje nie mogą dokować na pokładzie okrętów.

Wydaje mi się to trochę niejasne,bo nie stwierdza,czy stacje nie mogą dokować wewnątrz statków czy może przypadkiem na pokładzie stacji nie mogą być dokowane okręty..Poniżej propozycja:

Czas dokowania: Natychmiastowy. Uwaga: Stacje nie mogą być dokowane na pokładzie okrętów.

:?: SZPIEGOWANIE,czego nie wolno.Ostatnie punkty,te co je specjalnie dla GE dodali ;) wymagają update..
Ostatni punkt z tłumaczenia Dantego po przeróbce + nowy


Włamywać się lub podsłuchiwać na strony, chaty lub inne miejsca przeznaczone do komunikacji PRYWATNEJ grup, włącznie z wchodzeniem na ich kanały po to aby zdobyć informacje na temat liczby członków i ich imion. Także próby uzyskanie list dostępu do kanału (access list) w tym samym celu są zakazane.

Jeśli opuszczasz frakcję a wciąż jesteś na ich liście mailingowej możesz na niej pozostać za zgodą jej moderatorów. Jeśli nie masz takiej zgody musisz przypominać moderatorom o usunięciu Cię z listy tak długo, aż tego nie zrobią. Informacje które dostajesz poprzez tą liste po tym jak opuściłeś grupę są Twoje i możesz robic z nimi co zechcesz (pod warunkiem, że stale informujesz moderatorów o potrzebie usunięcia Cię z listy).

:arrow: :?: W dziale UMIEJĘTNOŚCI/ GENERAL:
przy strength,dexterity,vigor i dodge należy dopisać

Wpływa także na HP
do umiejętności strength:
Używana także aby ustalić czy stawiono udany opór wobec próby aresztowania.
do projectile weapons
Używana także aby ustalić czy stawiono udany opór wobec próby aresztowania (jeśli lepsza od umiejętności walki bronią białą)
do non-projectile
Używana także aby ustalić czy stawiono udany opór wobec próby aresztowania (jeśli lepsza od umiejętności w broni palnej)
do dexterity i perception:
Używana także aby ustalić, czy próba uniknięcia aresztowania powiodła się.
do vigor i speed:
Używana także aby ustalić, czy próba ucieczki przed aresztowaniem powiodła się.
Nie ma już umiejętności throw,w jej miejsce jest unarmed combat:

Unarmed combat- walka wręcz.
Umiejętność walki bez broni i znajomość związanych z nią chwytów.

dział SCIENCE, zmiana skilla comp ops :

Computer Operations - Obsługa komputerów
Umiejętnośc obsługi komputerów.
Zwiększa prawdopodobieństwo odnalezienia złoża materiałów o 6% za każdy punkt w tej umiejętności (tylko jeśli używany pojazd wydobywczy ma więcej niż 1 sensorów).
Jest jednym ze składników redukującym czas wydobywania.

dział SOCIAL ,do skilla diplomacy:
Używana także aby ustalić czy udało się wynegocjować wolność podczas próby aresztowania.
do skilla trading:
Umiejętność handlu jest także przydatna w prowadzeniu interesu, zwiększając profity i minimalizując straty.
Używana także aby ustalić czy udało się wynegocjować wolność podczas próby aresztowania.
do skilla leadership:
Przywódctwo jest także ważne podczas konstrukcji i wydobycia; dobry przywódca potrafi zmotywować swoich pracowników do wydajniejszej pracy.
przy skillu stealth (przepisuje cały opis aby zaznaczyc zmianę):

Umiejętność zapobiegająca wykryciu postaci przez innych graczy, statki czy pojazdy, znajdujących się na tym samym polu (dotyczy pól na powierzchni planety/wewnątrz miast). Jeśli ta zdolność jest większa lub równa mocy skanerów, postać zostanie nie wykryta.
Używana także aby ustalić, czy próba ucieczki przed aresztowaniem powiodła się.

uff, to tyle na dzis,jeśli ktoś chce kontynuować polecam zacząć od braków w skillach cd..

[ Dodano: Pon 24 Kwi, 2006 14:33 ]
:arrow: skille,dział SPACE.
Przy cap pilotingu jak i starfighter pilotingu na końcu należy dodać:

"Każdy kolejny poziom tej umiejętności skraca czas podróży o 5%" i zwiększa o 7% szansę na uniknięcie kłopotów podczas przerywania podróży w nadświetlnej.

To tyle ze skillami, aczkolwiek kilka ikonek dotyczących co zostało zaimplementowane,co nie a co jest po części zaimplementowane (zgodnie z oficjalnymi rules) by się przydało..I to tyle updateów do tego co zrobił DantE,co tylko dowodzi,jak wolno rozwija się SWC ;(. Teraz sie biorę za tłumaczenie rulsów a/e, a co wy robicie leniwce? :P
_________________
Too many problems can't be solved by a suitable application of explosives
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group