Star Wars Combine Polska Forum Strona Główna Star Wars Combine Polska Forum
Polskie forum poświęcone SW Combine

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Sklep z grami, gry rpg, karcianki, gry planszowe, bitewne i figurkowe

Poprzedni temat «» Następny temat
Początek
Autor Wiadomość
Olo

Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 1
Wysłany: Pon 23 Mar, 2009 16:57   Początek

Dopiero co założyłem konto i poczytałem sobie trochę rules i tak dalej, ale gra jest ogromna zasad jest strasznie dużo i na początku jest mi trochę trudno to ogarnąć.
Myślałem o dołączeniu do frakcji paramilitarnej czyli coś w rodzaju ochrony, przemytników lub piratów i w związku z tym jest pytanie jaką rasę wybrać czy może zwykłym człowiekiem i na jakie umiejętności postawić czy raczej coś związanego z pilotażem czy raczej z jakąś broń?


i jeszcze pytanie extra za 100 pkt jaka jest szansa że zostanie jedi bo poczytałem trochę i było tam napisane że na to jest szansa że nie każdy może nim zostać
 
 
     
Mika Noris 
New Imperial Order


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 94
Skąd: KielcePL/DoncasterUK
Wysłany: Pon 23 Mar, 2009 20:13   

Witamy w naszej małej rodzince.....

Jak juz wczesniej pisałem gdzies (nie chce mi sie szukac :P ), masz dwie drogi tworzenia postaci. Albo decydujesz sie na optymalne wykorzystanie zaimplementowanych juz skilli, albo po prostu tworzysz postac, która wydaje ci sie zgodna z twoim konceptem. J osobiscie preferuje ten drugi sposób.

Pierwszy sposób - pilotaz, obsluga komputera, trading, leadership i w ten desen. Rzeczy przydatne w lataniu statkami, szukaniem złóż, handlem (zarzadzanie budynkami), budowanie. Potem moze stealth i theft/deceit. Z wysokim skillami zawsze znajdziesz prace , zreszta z obecnymi zasadami, gdzie frakcje potrzebuja wiecej czlonków, kazdy cie przyjmie.

Drugi sposob - cokolwiek chcesz. Ja mialem pomysl na imperialnego oficera, i tym sposobem skonczylem z wysokim leadership, cap ships pilotazem, naval tactics, space command. Nie ma znaczenia, ze te dwie nie sa zaimplementowane - kiedys beda :)

Ogolnie jednak zasada jest prosta - jezeli decydujesz sie byc w czyms dobry, wladuj tam maksimum punktów. Latwiej jest podnies umiejetnosc z 0 na 1, czy z 1 na 2, niz z 3 na cztery i wyzej.

Rasa - podobnie jak wyzej. Albo taka, ktora daje najwiecej profitow, albo taka, ktora uznasz za sluszna :P

Co do bycia jedi - leiej zalozyc, ze nie bedziesz :P Szansa w zaleznosci od rasy wynosi od 0% do 5% na starcie, i zwieksza sie z 6ym, 11ym, 16ym poziomem.
Nadal jednak musisz znalezc kogos, kto cie przetestuje. Wiekszosc frakcji robi to dla swoich czlonkow, ale jak zwykle, musisz najpierw spedzic tam troche czasu :)

To chyba tyle na ten temat, zyczymy dobrej zabawy :)
_________________

 
 
     
Cain Kartan 


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 39
Wysłany: Czw 26 Mar, 2009 20:52   Re: Początek

Olo napisał/a:
(...)na jakie umiejętności postawić czy raczej coś związanego z pilotażem czy raczej z jakąś broń?

Jęli zależy Ci na statach (preferujesz grę miej fabularną a bardziej "taktyczną"), wybierz pilotaż, gdyż skraca czasy podróży, a walki i tak na razie nie ma :P
_________________
 
     
Nar Rusis

Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 18
Wysłany: Nie 24 Maj, 2009 18:53   

Mam taki sam problem zaczolem niedawno gre ;> i nie rozumiem nie mam statku ledwo co stworzylem postac ;/ pomozcie bo nie rozumiem o co chodzi jak np sie walczy xD
 
     
Arin Gend

Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 16
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009 05:48   

a ja w tym siedze już 5 lat i ta gra dalej potrafi mnie zadziwić
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group