Star Wars Combine Polska Forum Strona Główna Star Wars Combine Polska Forum
Polskie forum poświęcone SW Combine

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Encyklopedia Ossus

Poprzedni temat «» Następny temat
Początek
Autor Wiadomość
Olo

Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 1
Wysłany: Pon 23 Mar, 2009 16:57   Początek

Dopiero co założyłem konto i poczytałem sobie trochę rules i tak dalej, ale gra jest ogromna zasad jest strasznie dużo i na początku jest mi trochę trudno to ogarnąć.
Myślałem o dołączeniu do frakcji paramilitarnej czyli coś w rodzaju ochrony, przemytników lub piratów i w związku z tym jest pytanie jaką rasę wybrać czy może zwykłym człowiekiem i na jakie umiejętności postawić czy raczej coś związanego z pilotażem czy raczej z jakąś broń?


i jeszcze pytanie extra za 100 pkt jaka jest szansa że zostanie jedi bo poczytałem trochę i było tam napisane że na to jest szansa że nie każdy może nim zostać
 
 
     
Mika Noris 
New Imperial Order


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 94
Skąd: KielcePL/DoncasterUK
Wysłany: Pon 23 Mar, 2009 20:13   

Witamy w naszej małej rodzince.....

Jak juz wczesniej pisałem gdzies (nie chce mi sie szukac :P ), masz dwie drogi tworzenia postaci. Albo decydujesz sie na optymalne wykorzystanie zaimplementowanych juz skilli, albo po prostu tworzysz postac, która wydaje ci sie zgodna z twoim konceptem. J osobiscie preferuje ten drugi sposób.

Pierwszy sposób - pilotaz, obsluga komputera, trading, leadership i w ten desen. Rzeczy przydatne w lataniu statkami, szukaniem złóż, handlem (zarzadzanie budynkami), budowanie. Potem moze stealth i theft/deceit. Z wysokim skillami zawsze znajdziesz prace , zreszta z obecnymi zasadami, gdzie frakcje potrzebuja wiecej czlonków, kazdy cie przyjmie.

Drugi sposob - cokolwiek chcesz. Ja mialem pomysl na imperialnego oficera, i tym sposobem skonczylem z wysokim leadership, cap ships pilotazem, naval tactics, space command. Nie ma znaczenia, ze te dwie nie sa zaimplementowane - kiedys beda :)

Ogolnie jednak zasada jest prosta - jezeli decydujesz sie byc w czyms dobry, wladuj tam maksimum punktów. Latwiej jest podnies umiejetnosc z 0 na 1, czy z 1 na 2, niz z 3 na cztery i wyzej.

Rasa - podobnie jak wyzej. Albo taka, ktora daje najwiecej profitow, albo taka, ktora uznasz za sluszna :P

Co do bycia jedi - leiej zalozyc, ze nie bedziesz :P Szansa w zaleznosci od rasy wynosi od 0% do 5% na starcie, i zwieksza sie z 6ym, 11ym, 16ym poziomem.
Nadal jednak musisz znalezc kogos, kto cie przetestuje. Wiekszosc frakcji robi to dla swoich czlonkow, ale jak zwykle, musisz najpierw spedzic tam troche czasu :)

To chyba tyle na ten temat, zyczymy dobrej zabawy :)
_________________

 
 
     
Cain Kartan 


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 39
Wysłany: Czw 26 Mar, 2009 20:52   Re: Początek

Olo napisał/a:
(...)na jakie umiejętności postawić czy raczej coś związanego z pilotażem czy raczej z jakąś broń?

Jęli zależy Ci na statach (preferujesz grę miej fabularną a bardziej "taktyczną"), wybierz pilotaż, gdyż skraca czasy podróży, a walki i tak na razie nie ma :P
_________________
 
     
Nar Rusis

Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 18
Wysłany: Nie 24 Maj, 2009 19:53   

Mam taki sam problem zaczolem niedawno gre ;> i nie rozumiem nie mam statku ledwo co stworzylem postac ;/ pomozcie bo nie rozumiem o co chodzi jak np sie walczy xD
 
     
Arin Gend

Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 16
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009 06:48   

a ja w tym siedze już 5 lat i ta gra dalej potrafi mnie zadziwić
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group