Star Wars Combine Polska Forum Strona Główna Star Wars Combine Polska Forum
Polskie forum poświęcone SW Combine

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Sklep z grami, gry rpg, karcianki, gry planszowe, bitewne i figurkowe

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaką rase wybrać.
Autor Wiadomość
Zexus Moradin

Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 1
Wysłany: Nie 28 Wrz, 2008 20:58   Jaką rase wybrać.

Witam!
Jestem nowy w SWC i nawet jeszcze konta nie mam będę miał jutro zweryfikowane.
Chciałbym dostać się do frakcji Mandalore i nie wiem jaką rase wybrać :???: .
Chodzi mi tu o jakieś wymagania rasowe.
Jeżeli są takie wymagania, to może ktoś podać listę które rasy można a które nie można?
Proszę o pomoc.
 
     
Darth Thingol 
Dreey Autern

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 105
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 08:27   

Mandalore chyba nie są rasistami, więc możesz wybrac co chcesz.
Zastanów się dobrze nad skillami i sprawdź która rasa ma jakie bonusy. Wybierz rasę która najbardziej Ci odpowiada pod względem statystyk, jak również pod względem "roleplay'a" ;)
 
 
 
     
Cain Kartan 


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 39
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 11:50   

Nie, rasistami nie jesteśmy :D Co zaś się tyczy doboru rasy duży wpływ ma to, co chcesz robić. Warto zapoznać się z RULES, gdyż wiele opcji nie jest jeszcze w grze dostępnych.
_________________
 
     
Mika Noris 
New Imperial Order


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 94
Skąd: KielcePL/DoncasterUK
Wysłany: Pon 29 Wrz, 2008 19:14   

Sa dwie szkoły tworzenia postaci. Kazda z nich ma swoje wady i zalety.

Pierwsza, ktora ja wybrałem, to tworzysz postac w zgodzie z duchem RP, to znaczy tak jak chcesz, nie zwazajac na nic. Chcialem oficera floty, czlowieka, i takowego zrobilem. Mam rozwiniete umiejetnosci dowodztwa, taktyki, i kupe innych pokrewnych - niewazne, ze wiekszosc z nich nie ma zastosowania praktycznego w grze i dlugo miec nie bedzie. Ludzer sie nadzieja, ze kiedys mi sie przydadza :)

Druga - tworzysz postac pod katem przydatnosci. Rozwijasz maksymalnie umiejetnosci, ktore maja zastosowanie w grze. Pilotaz, umiejetnosci dowódcze, komputery, itd.
Pozwola ci to znalezc atrakcyjniejsza prace ( jezeli jestes dobry choc w jednej z nich - 4-5)
czerpac wieksze zyski, itd.

Musisz sam okreslic co wolisz. Tak samo z rasa. Poza nielicznymi wyjatkami ( na przyklad GE nie przyjmuje nie-ludzi) - wiekszosc frakcji przyjmuje kazdego, a zwlaszca jesli mozesz zaoferowac cos przydatnego dla frakcji (umiejetnosci, doswiadczenie) - wiec tym sie nie martw.
_________________

 
 
     
Leander Telefus 


Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 5
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 11:16   

Mika Noris napisał/a:
Sa dwie szkoły tworzenia postaci. Kazda z nich ma swoje wady i zalety.

Pierwsza, ktora ja wybrałem, to tworzysz postac w zgodzie z duchem RP, to znaczy tak jak chcesz, nie zwazajac na nic. Chcialem oficera floty, czlowieka, i takowego zrobilem. Mam rozwiniete umiejetnosci dowodztwa, taktyki, i kupe innych pokrewnych - niewazne, ze wiekszosc z nich nie ma zastosowania praktycznego w grze i dlugo miec nie bedzie. Ludzer sie nadzieja, ze kiedys mi sie przydadza :)


Jako osobnik początkujący, poszedłem też tym tropem, traktując wszystko bardziej jako RPG. A że niektóre cechy nie mają zastosowania... no właśnie. Wiem o mitycznym "Soon(TM)" :) , ale jak wy, stare wilki przestrzeni kosmicznej, oceniacie to "soon"? Trochę nie na temat ;) , ale czy przez np. rok pojawiły się jakieś nowe "ficzersy", zastosowania dla cech itp.?
 
     
xun vixx 
Al'verde


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 14:56   

Leander Telefus napisał/a:

Jako osobnik początkujący, poszedłem też tym tropem, traktując wszystko bardziej jako RPG. A że niektóre cechy nie mają zastosowania... no właśnie. Wiem o mitycznym "Soon(TM)" :) , ale jak wy, stare wilki przestrzeni kosmicznej, oceniacie to "soon"? Trochę nie na temat ;) , ale czy przez np. rok pojawiły się jakieś nowe "ficzersy", zastosowania dla cech itp.?


Tak. Na dniach pojawila sie opcja wlamywania i zakladania zamkow wykorzystujaca skila zlodziejstwa...


W Mandalore bierzemy kazdego - przyda sie tu albo tam, robota sie zawsze znajdzie.
_________________

 
 
     
Hanti 
Yo Hanti, BAW


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Opole
Wysłany: Sro 01 Paź, 2008 22:47   

Ja jako osobnik początkujący wybrałem gotowy zestaw jako postać, czego stanowczo NIE polecam.
RP swoją drogą, a praca swoją. Generalna rada: NIEZALEŻNIE od rasy, RP czy innych spraw zadbaj o przynajmniej jedną kluczową umiejętność na wysokim (4 lub 5) poziomie.

Gdybym dzisiaj zaczynał stworzyłbym postać opartą na paru dobrze rozwiniętych cechach (3 lub 4 punkty). Reszta 0. A to dlatego, że od 0 do 2 można szybko przeskoczyć, a z 2 na 3 i wyżej to już ciężko.

Pozdrawiam
_________________
Yo Hanti z planety Gand
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group